Vladimir Vulic rikthehet në AllWeb Albania 2019 - Business Magazine Albania

Vladimir Vulic rikthehet në AllWeb Albania 2019


Rikthehet për të dytën herë në AllWeb Albania folësi i mirënjohur ndërkombëtar, Vladimir Vulic. Vladimiri, i njohur si Vanja për miqtë e tij, është një strateg i transformimit dixhital. Ai ka punuar për klientë si Coca-Cola (për Operacionet Serbe), Roche, Trebjesa Brewery Nikšić (një kompani e Molson Coors), Crnogorski Telekom (anëtar i Grupit Deutsche Telekom), UNDP Montenegro, Qeverinë e Malit të Zi, Erste Bank Serbia, UniCredit Bank Banja Luka, Delhaize Serbia, Ambasada Britanike në Beograd (Serbi), British Council Montenegro, sigurimet GRAWE, Triglav Insurance, Direct Media Mali i Zi.

Vanja është bashkë-themelues i Digitalizuj.Me, një organizatë joqeveritare që ndihmon qytetarët dhe organizatat në Malin e Zi të informohen se ekzistojnë mundësi të reja emocionuese për ndryshime sociale dhe të biznesit në mjedisin dixhital duke përqafuar mediat sociale dhe modele të reja të biznesit.

Lexoni: Spark.me 2018 – Intervistë me Vladimir Vulic (Drejtues i konferencës spark.me)

Ai është Drejtori i Programit Spark.me, një nga konferencat e teknologjisë / biznesit më të kuruara në Europën Juglindore. Konferenca është organizuar çdo vit në Mal të Zi që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private në ngarkim të domainit kombëtar të internetit tё Malit të Zi -.ME.

Vanja ka 12 vite eksperiencë në mësimdhënie në profilin e Menaxhimit Strategjik në Fakultetin e Ekonomisë Podgoricë, institucioni kryesor arsimor i ekonomisë dhe menaxhimit në Mal të Zi.

Vanja flet shpesh në konferenca dhe evente të ndryshme, duke eksploruar ndërthurjen e teknologjisë, strategjisë së biznesit, udhëheqjes, inovacionit dhe ndryshimit. Ai ka qenë një folës keynote (kryesor) në 20 vende në 4 kontinente, nga Peruja në Tajvan. Vanja ka qenë 2 herë folës në TEDx, duke përfshirë një fjalim në TEDxZagreb para 1.000+ të pranishmëve.

Lexoni edhe: Pse duhet të merrni pjesë në konferencën e marketingut dixhital, AllWeb Albania me 17 Tetor?

Vanja ka folur në skenën e AllWebMK në vitin 2013, në lidhje me rregullat e reja që bizneset duhet të ndjekin në epokën e mediave sociale. Prezantimin e tij të plotë mund ta ndiqni në videon e mëposhtme:

Gjithashtu ai ka qenë folës në edicionin e parë të AllWeb Albania në vitin 2016, ku foli rreth strategjive që duhet të ndërmarrin kompanitë për të qenë sa më inovative si dhe për eksperiencën e konsumatorëve në botën dixhitale. Shumë shembuj interesantë arriti të sillte nga kompani/marka globale si Rolls Royce, Starbucks, Harley Davidson etj, për të ilustruar filozofitë që aplikojnë këto kompani për të arritur të ofrojnë një përvojë të jashtëzakonshme për klientët e tyre.

“As a manager I should not fall in love with the purpose of my product. I should fall in love with my customer.” – Vladimir Vulic

Për prezantimin e plotë mund të ndiqni videon e mëposhtme:

Këtë vit ai vjen me surpriza të reja, të cilat ju ftojmë t’i ndiqni live në datën 17 Tetor, duke blerë biletën tuaj në faqen www.AllWeb.al

Për sponsorizime, bileta apo informacione më të detajuara kontaktoni me:

Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

Si edhe me Darko Buldioski, në 070/ 30 70 40 ose në [email protected]

ose mund të blini biletën tuaj në https://allweb.al/tickets/, të cilën e përfitoni me një çmim prej 100 Euro deri në datën 30 Shtator. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0