Visa: E ardhmja e parave është digjitale - Business Magazine Albania

Visa: E ardhmja e parave është digjitale

Visa

Tregu Global i Pagesave Digjitale pritet të rritet me 50 përqind dhe të arrijë në 12.55 trilionë dollarë deri në vitin 2027, sipas raportit të Tregut të Pagesave Digjitale, Parashikimi Global 2022-2027. Rritja e transaksioneve pa kontakt, e-commerce, pagesat me telefon inteligjent ose skanimi i kodit QR, si dhe popullariteti në rritje i biometrisë, konfirmojnë se kalimi në digjital nuk është thjesht një shtesë e dobishme për konsumatorët, por një pjesë jetike e rrugës drejt rimëkëmbjes ekonomike, u përmbyll në mbledhjen rajonale të mediave, të mbajtur më 1 qershor, si pjesë e Forumit tradicional të Klientëve të Europës Juglindore Visa, në Budva.

Vladimir Djordjevic, Drejtor i Përgjithshëm i Visa për Evropën Juglindore beson se pandemia e përshpejtoi ndryshimin, por ka një zhvendosje të përhershme të sjelljes në digjitale, që do të zgjasë shumë më tej.

“Me evolucionin e mëtejshëm teknologjik përgjatë tregtisë dhe lëvizjes së parave, inovacioni do të vazhdojë të lulëzojë në një mjedis të hapur, i cili me të vërtetë do të zhbllokojë fuqinë dhe potencialin e parave digjitale. Një gjë është e qartë – e ardhmja e parave është digjitale. Në Visa, ne jemi dëshmitarë që shumë mbajtës të kartave dhe biznese e njohin dhe zgjedhin teknologjinë pa kontakt – qoftë pagesa me kartë, ose portofol digjital, ose pranimi i këtyre pagesave nëpërmjet pajisjeve inteligjente. Kjo ka çuar në lançime të shumta teknologjike si Visa Tap to Phone më të fundit, kuletat digjitale dhe metoda të reja të përshtatshme pagesash me telefona inteligjentë. Misioni ynë është të zgjerojmë më tej dhe të ofrojmë zgjidhje të përshtatshme dhe të sigurta pagesash digjitale për të gjithë konsumatorët në rajon. Së bashku me partnerët tanë, bankat, ne mbështesim qeveritë për të stimuluar rritjen e ekonomive pa para dhe digjitale. Synimi ynë në Forumin e Klientëve Visa të këtij viti është të identifikojmë se si mund të shfrytëzojmë teknologjitë dhe inovacionet ekzistuese për të ndihmuar në lulëzimin e ekonomisë rajonale”, tha Djordjevic.

Bizneset e vogla dhe të mesme duhet të përshtaten me një ekonomi gjithnjë e më digjitale për të pasur sukses, të nxitur nga kërkesa e konsumatorëve për pagesa pa para, si dhe nga digjitalizimi i institucioneve financiare, fintechs dhe tregtarëve. Shtatë nga dhjetë (73 përqind) bizneset e vogla (SMB), sipas studimit global të Visa Back to Business, thanë se format e reja të pagesave digjitale janë thelbësore për rritjen e tyre dhe domosdoshmërinë për të qëndruar përpara tendencave më të fundit në peizazhin dinamik të sistemeve të pagesave. Për më tepër, gjysma e konsumatorëve të anketuar globalisht (53%) presin të kalojnë në të qenit pa para brenda 10 viteve të ardhshme.

Vera Platonova, Zëvendës Presidente e Lartë dhe Menaxhere e Grupit në Visa, CISSEE, tha se trendi i ri i pagesave digjitale vërehet në të gjithë botën, duke përfshirë rajonin e EJL-së, i cili gjithashtu po shkon drejt ekonomisë pa para.

Lexo: 12 karakteristika të një lideri bujar: Të qënurit i tillë është më shumë sesa të japësh një rrogë të mirë

“Në Visa ne kemi besuar gjithmonë se pagesat digjitale përfshihen në të gjithë sektorët e ekonomisë dhe jetës së përditshme, dhe u mundësojnë bizneseve dhe individëve të lulëzojnë. Jemi shumë të lumtur që shohim progres të rëndësishëm në rritjen dhe depërtimin e pagesave digjitale në rajonin e EJL-së, të cilin, Visa së bashku me partnerët tanë – bankat dhe tregtarët (merchants), e ka arritur. Mezi presim të sjellim zgjidhje, mbështetje dhe teknologji më inovative për klientët tanë, si dhe më shumë përfitime dhe vlerë për të gjithë mbajtësit e kartave”, – tha Vera Platonova, SVP, GCM, Visa, CISSEE.

Trendi i ri i blerjeve – Përdorimi i një smartphone si portofol

Sot, konsumatorët preferojnë që proceset e blerjeve të funksionojnë sa më shpejt që të jetë e mundur dhe të ndihmojnë në shmangien e radhëve të gjata. Konsumatorët në rajon treguan interes të konsiderueshëm për pagesat me celular sipas hulumtimit rajonal të Visa “Unë zgjedh digjitalin” duke përmendur komoditetin, thjeshtësinë dhe shpejtësinë si arsyet kryesore për përdorimin e pagesave me celular.

Në rajonin e Evropës Juglindore, konsumatorët po tregojnë interes për përdorimin e telefonave inteligjentë për pagesat. Lider në rajon është Maqedonia e Veriut, me 36 përqind të konsumatorëve që përdorin celularë për transaksione të përditshme. Në Serbi, pothuajse çdo i katërti qytetar përdor smartfonin e tij për të paguar. Rezultate të mira shënojnë edhe Mali i Zi dhe Bosnja e Hercegovina, me 26 përqind dhe 24 përqind të përdoruesve që përdorin telefonin për të paguar, ndërsa në Shqipëri dhe Kosovë është përkatësisht vetëm 10 dhe 8 përqind e të anketuarve.

Pranimi i pagesave me anë të telefonave inteligjentë

Në fund të vitit 2021, Visa lançoi teknologjinë Tap to Phone në dy tregje – Serbi dhe Mal të Zi. Kjo teknologji i transformon telefonat inteligjentë Android me mbështetje NFC në terminale mobile POS, duke eliminuar nevojën për të blerë ose marrë me qira terminale tradicionale POS për tregtarët, duke zgjeruar kështu gamën e mjeteve të aksesueshme të pranimit digjital.

Për të shqyrtuar hapjen ndaj teknologjisë së re, Visa kreu një studim rajonal “Tregtia digjitale – një klikim larg” midis ndërmarrjeve mikro, të vogla dhe të mesme në Serbi, Mal të Zi, Maqedoninë e Veriut, Bosnjë dhe Hercegovinë, Shqipëri dhe Kosovë.

Të anketuarit në Serbi treguan nivelin më të lartë të interesit (70 përqind) për teknologjinë që lejon pranimin e pagesave pa kontakt përmes smartphone. Rreth një në dy biznese nga Mali i Zi (58 përqind), Maqedonia e Veriut (53 përqind) dhe Shqipëria (48 përqind) është i gatshëm ta provojë, por ky nivel interesi është më i butë në Bosnje dhe Hercegovinë (24 përqind).

Rreth kompanisë Visa

Visa (NYSE: V) është një lider botëror në pagesat digjitale, duke lehtësuar transaksionet midis konsumatorëve, tregtarëve, institucioneve financiare dhe enteve qeveritare në më shumë se 200 vende dhe territore. Misioni ynë është të lidhim botën përmes rrjetit më inovativ, më të përshtatshëm, të besueshëm dhe të sigurtë të pagesave, duke u mundësuar individëve, bizneseve dhe ekonomive të lulëzojnë. Ne besojmë se ekonomitë që përfshijnë të gjithë kudo, i ngrenë të gjithë kudo dhe e shohin aksesin si themelor për të ardhmen e lëvizjes së parave.

Rreth Forumit të Biznesit të Klientëve Visa Juglindore

Forumi i Visa është një ngjarje tradicionale që mbledh përfaqësues të sektorit bankar, ekspertë të vizave nga e gjithë bota, si dhe lektorë të jashtëm frymëzues. Qëllimi i Forumit është prezantimi i tendencave dhe njohurive të reja, shkëmbimi i njohurive, prezantimi i shembujve të klasit botëror të industrisë pa para dhe rrjetëzimi për bashkëpunim në të ardhmen.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0