Vijon të rritet çmimi i banesave. BSH: duhet mbajtur në monitorim

çmimi i banesave

Gjatë periudhës së pandemisë, çmimet e banesave kanë shënuar rritje, ashtu edhe çmimet e qirasë në zonat urbane. Ku trend ka vijuar sipas të dhënave të fundit të Bankës së Shqipërisë, të cilat i përkasin tremujorit të tretë të 2020-ës.

Sipas këtyre të dhënave, Indeksi i çmimit të banesave u rrit me 13.5% karahsuar me periudhën paraardhëse. Ky është një nivel gati tre herë më i lartë se mesatarja e rritjes së çmimeve në 18 vitet e fundit, kur ishte vetëm 4.8%. ky është një trend tërësisht i kundërt me ecurinë e shtijeve dhe akitivitetin ekonomik në vend, i cili ka shënuar rënie për shkak të pandemisë. Megjithatë, edhe disa sektorë të tjerë, kryesisht në fushën e shërbimeve kanë pësuar rritje të kostos së çmimeve.

Çmimet e qirasë kanë shënuar një rritje me të voglël se ajo e shitblerjes, por në nivele më të larta se rritja e çmimeve në shumë sektorë të tjerë. Ndërkohë, të dhënat e kredisë për pasuri të paluajtshme shpjegojnë pjesërisht rritjen e kërkesës për banesa dhe të çmimit. Kredia bankare për pasuri të paluajtshme u rrit gati 6% në të njëjtën periudhë.

Lexo: 4 leksione sipërmarrje që ju ndihmojnë të rriteni në 2021

Prirja e nisur që në fillim të pandemisë mund të vazhdojë dhe kjo shihet me shqetësim nga ana e ekspertëve, pasi një rritje e mëtejshme e çmimeve, ul aftësinë likujduese të qytetarëve dhe rrjedhimisht rrezikon të krijohet një fluskë e mundshme. Banka thekson në raportin e saj se, “Është e rëndësishme që ecuria e këtyre dy treguesve, të cilët priren të përforcojnë ecurinë e njëri-tjetrit, të monitorohet në vijimësi. Qëllimi është që, duke përdorur edhe informacionet që lidhen me ngarkesën me borxh të familjeve, të identifikohen dhe parandalohen situatat në të cilat ecuria e çmimeve në tregun e pasurive të paluajtshme është e paqëndrueshme”.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale