Vendi i parë që detyron Facebook dhe Google të paguajnë për lajmet - Business Magazine Albania

Vendi i parë që detyron Facebook dhe Google të paguajnë për lajmet

Australia do t’i detyrojë gjigantët e teknologjisë si Facebook dhe Google të paguajnë median lokale për lajmet e publikuara, me qëllim mbrojtjen e gazetarisë së pavarur. Me këtë veprim, ky vend bëhet i pari që u kërkon kompanive të internetit që të paguajnë shtëpitë e mediave për përmbajtjen e gazetave, sipas një modeli të ngjashëm me të drejtat e autorit, dhe kjo do të rregullohet me ligj këtë vit.

Masa erdhi pasi gjigantët filluan të mbroheshin kundër rregullave më të rrepta në të gjithë botën, dhe një ditë pasi ligjvënësit amerikanë në një seancë kongresi sulmuan Google dhe Facebook për abuzimin e fuqisë së tregut. Pasi shqyrtoi tregun e mediave dhe fuqinë e platformave amerikane, në fund të vitit 2019, qeveria australiane u kërkoi këtyre dy kompanive të negociojnë me shtëpitë e mediave në lidhje me përdorimin e përmbajtjes së tyre.

Megjithatë, negociatat nuk kanë sjellë fryte, kështu që Canberra njofton se nëse nuk arrihet një marrëveshje në arbitrazh brenda 45 ditësh, Agjencia Australiane për Komunikim dhe Media do të bëjë detyrime ligjore në emër të qeverisë. Google thotë se rregullorja injoron “miliarda klikime” që u dërgon mediave australiane çdo vit. Siç thanë ata, kjo dërgon një mesazh shqetësues për kompanitë dhe investitorët se qeveria më mirë do të ndërhynte sesa ta linte tregun të funksionojë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0