Vajza meksikane vetëm 8 vjeçare fiton një çmim prestigjioz për shpikjen e një ngrohësi të ujit me energji diellore


Xóchitl Guadalupe Cruz, një vajzë 8-vjeçare nga Meksika (Chiapas), ka marrë çmim nga Instituti i Shkencave Bërthamore për krijimin e një pajisjeje, e cila mund ta ngrohë ujin plotësisht me energji diellore.

Kjo pajisje përdor materiale të ricikluara dhe të riciklueshme. Shpikja e Cruz-it mund të duket si e panevojshme për vendet shumë të zhvilluara, por në komunitetin e saj, burimi i vetëm për ngrohjen e ujit është druri, prerja e të cilit do të thotë më shumë gazra në mjedis dhe shpyllëzim”.

Cruz-it i pëlqen të marrë pjesë në projekte shkencore dhe gara. Ajo u tregua e shpejtë për shfrytëzimin e njohurive të saj të teknologjisë për të sjellë ndryshime, së pari në shtëpi dhe së shpejti në të gjithë botën.

Ky ngrohës uji me energji diellore ka potencialin për të ndihmuar miliona njerëz në të gjithë botën që ende varen nga druri për ngrohjen e ujit. Ai do të mbrojë mjedisin ndërsa u jep përdoruesve komoditetin e një banje të ngrohtë në një mëngjes dimri.

Familja e saj ka instaluar pajisjen e saj në çatinë e shtëpisë së tyre dhe shërben për të siguruar ujë të nxehtë. Por kjo vajzë e zgjuar gjithmonë bën dush shumë shpejt, sepse edhe vëllai i saj i vogël gjithashtu ka nevojë për pak ujë të ngrohtë për t’u larë.

Cruz është një gjeni vetëm 8 vjeç. E ardhmja duket e ndritshme me fëmijë kaq inovativë.

Truthteory

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale