UNICEF lançon fondin e kriptomonedhave. Pranon dhurime në Bitcoin dhe Ethereum


UNICEF, organizata e bamirësisë së Kombeve të Bashkuara për fëmijët, ka krijuar një fond me kriptomonedha dhe po pranon dhurime në Bitcoin (BTC) dhe Ethereum (ETH).

Gjatë përhapjes së lajmit ditën e martë, UNICEF tha se iniciativa është mbështetur për të financuar teknologjinë open source duke përfituar fëmijët dhe të rinjtë në mbarë botën.

UNICEF tha se do të pranojë dhurime grantesh në BTC dhe ETH përmes fondit. “Nëse ekonomitë dhe monedhat dixhitale kanë potencialin për të formuar jetën e gjeneratave të ardhshme, është e rëndësishme që ne të shqyrtojmë mundësitë që ato ofrojnë,” tha Henrietta Fore, drejtore ekzekutive pranë UNICEF.

Fondacioni Ethereum është donatori i parë i fondit, pasi ka financuar edhe tre startup-e – Prescrypto, Atix Labs dhe Utopixar.

Lexoni: Fondi i Inovacionit nga UNICEF, një mundësi për startup-et teknologjike

Ndërsa UNICEF nuk e zbuloi shumën e granteve, Fondacioni Ethereum së fundmi thuhet se ka dhënë 100 ETH (afërsisht 18,000$) në UNICEF.

“Së bashku me UNICEF, ne po ndërmarrim veprime me Cryptofund për të përmirësuar aksesin ndaj nevojave themelore, të drejtave dhe burimeve,” tha Aya Miyaguchi, drejtore ekzekutive e fondacionit Ethereum.

Kjo nuk është hera e parë që UNICEF po eksploron teknologjinë e blockchain. Në fillim të këtij viti, organizata e bamirësisë ishte në bisedime me qeverinë e Kirgistanit për të eksploruar në teknologjinë blockchain për të siguruar qasje në internet për çdo shkollë në Azinë Qendrore.

Dhjetorin e kaluar, UNICEF dhuroi 100,000 dollarë për gati 6 startup-e blockchain për të zgjidhur çështje që variojnë nga kujdesi shëndetësor deri tek administrimi i financave dhe burimeve.

burimi: finance.yahoo

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale