Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh

Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh


Çmimet ndërkombëtare të mallrave ushqimore bujqësore ranë në Qershor për herë të parë gjatë këtij viti. Agjencia e Kombeve të Bashkuara për Bujqësinë, FAO, tregon se Indeksi i Çmimeve të Ushqimit arriti në 173.7 pikë në Qershor, duke rënë 1.3% nga niveli i tij në Maj.

Ndikimin kryesor, sipas FAO-s e dha rritja e prodhimit për shkak të tensioneve të tregtisë.

Ulja më e madhe u përket çmimeve të referencës për grurë, misër dhe vajra bimore përfshirë ato të bëra nga soja.

Indeksi i Çmimeve të Ushqimit të FAO është një masë e ndryshimit mujor në çmimet ndërkombëtare të një shporte të mallrave ushqimore.

Lexoni: Ekspertja e FAO-s Mary Kanny bën thirrje për sistem të fortë të kontrollit ushqimor për të penguar rreziqet nga klima

Treguesi çmimeve të drithërave në FAO ra në 3.7% në muaj. Pavarësisht nga pikëpamja e përgjithshme e përkeqësimit të prodhimit për drithërat kryesore, ka pasur “rënie relativisht të thellë” në çmimet ndërkombëtare të misrit dhe grurit, duke reflektuar tensionet e larta të tregtisë. Çmimet e orizit u rritën.

Për vajin treguesi i çmimit ra në 3% nga Maji për të arritur një nivel të ulët prej më shumë se dy vitesh. Ranë gjithashtu çmimet e vajit të palmës, sojës dhe vajit të lulediellit.

Ngritja e tensioneve tregtare midis Shteteve të Bashkuara të Amerikës dhe partnerëve të saj tregtarë, veçanërisht Kinës, ndikoi në çmimet e eksportit të produkteve me origjinë nga SHBA, të udhëhequr nga soja, ndërkohë që ulja e dollarit ushtronte presion në rënien e mëtejshme.

Indeksi i çmimeve të qumështit të FAO-s ka rënë 0.9% si çmimi në nivele më të ulët për nënproduktet e qumështit – duke reflektuar disponueshmërinë më të madhe të eksporteve në Bashkimin Europian dhe në Shtetet e Bashkuara të Amerikës – duke neutralizuar rritjen në çmimet e qumështit apo qumështit të skremuar.

Indeksi i çmimeve të mishit të FAO-s shënoi 0.3% ulje nga Maji, i udhëhequr nga një rritje në vlerat e mishit të deles dhe të derrit.

Çmimi i sheqerit u rrit 1.2%, pasi shënoi rënie të vazhdueshme nga Janari. Ndikim dha moti i thatë në Brazil, vendi më i madh në botë i prodhimit dhe eksportit të sheqerit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0