Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh

Ulen çmimet ushqimore në nivel global, për herë të parë pas 6 muajsh


Çmimet ndërkombëtare të mallrave ushqimore bujqësore ranë në Qershor për herë të parë gjatë këtij viti. Agjencia e Kombeve të Bashkuara për Bujqësinë, FAO, tregon se Indeksi i Çmimeve të Ushqimit arriti në 173.7 pikë në Qershor, duke rënë 1.3% nga niveli i tij në Maj.

Ndikimin kryesor, sipas FAO-s e dha rritja e prodhimit për shkak të tensioneve të tregtisë.

Ulja më e madhe u përket çmimeve të referencës për grurë, misër dhe vajra bimore përfshirë ato të bëra nga soja.

Indeksi i Çmimeve të Ushqimit të FAO është një masë e ndryshimit mujor në çmimet ndërkombëtare të një shporte të mallrave ushqimore.

Lexoni: Ekspertja e FAO-s Mary Kanny bën thirrje për sistem të fortë të kontrollit ushqimor për të penguar rreziqet nga klima

Treguesi çmimeve të drithërave në FAO ra në 3.7% në muaj. Pavarësisht nga pikëpamja e përgjithshme e përkeqësimit të prodhimit për drithërat kryesore, ka pasur “rënie relativisht të thellë” në çmimet ndërkombëtare të misrit dhe grurit, duke reflektuar tensionet e larta të tregtisë. Çmimet e orizit u rritën.

Për vajin treguesi i çmimit ra në 3% nga Maji për të arritur një nivel të ulët prej më shumë se dy vitesh. Ranë gjithashtu çmimet e vajit të palmës, sojës dhe vajit të lulediellit.

Ngritja e tensioneve tregtare midis Shteteve të Bashkuara të Amerikës dhe partnerëve të saj tregtarë, veçanërisht Kinës, ndikoi në çmimet e eksportit të produkteve me origjinë nga SHBA, të udhëhequr nga soja, ndërkohë që ulja e dollarit ushtronte presion në rënien e mëtejshme.

Indeksi i çmimeve të qumështit të FAO-s ka rënë 0.9% si çmimi në nivele më të ulët për nënproduktet e qumështit – duke reflektuar disponueshmërinë më të madhe të eksporteve në Bashkimin Europian dhe në Shtetet e Bashkuara të Amerikës – duke neutralizuar rritjen në çmimet e qumështit apo qumështit të skremuar.

Indeksi i çmimeve të mishit të FAO-s shënoi 0.3% ulje nga Maji, i udhëhequr nga një rritje në vlerat e mishit të deles dhe të derrit.

Çmimi i sheqerit u rrit 1.2%, pasi shënoi rënie të vazhdueshme nga Janari. Ndikim dha moti i thatë në Brazil, vendi më i madh në botë i prodhimit dhe eksportit të sheqerit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0