Udacity dëshiron t’ju mësojë Realitetin Virtual


Udacity, një nga shkollat më të suksesshme online të botës filluar nga themeluesi i Google X dhe nga pionieri i makinave me vetë ngarje Sebastian Thrun, po ofron një program të ri trajnimi online të fokusuar në mësimin e gjeneratave të reja drejt kufirit të ardhshëm të teknologjisë, Virtual Reality(Realiteti Virtual).

Udacity premton t’i japë personave pa përvojë në programim aftësinë për të krijuar telefona celular dhe realitetin virtual të bazuar në desktop ose aplikacionet që mund të përdoret në HTC Vive, Google Cardboard, Daydream dhe Oculus Rift.

Ju do të zotëroni teknologjinë më të fundit me ekspertët nga kompanitë më të mira, dhe do të mësoni aftësitë e nevojshme për të krijuar VR me cilësi të lartë . Nëse qëllimi juaj është që të bashkoheni me një ekip ekzistues VR apo të ndërtoni një kompani të fokusuar në VR, ky program, sipas Udacity, do t’ju pajisë me çdo gjë që do iu nevojitet për të krijuar një impakt të menjëhershëm në këtë fushë.

Kursi do të zhvillohet në një mjedis realiteti virtual, duke lejuar instruktorët të demonstrojnë konceptet në 3D, ndryshe nga çdo kurs tjetër interaktiv në Udacity. Studentët do të duhet të punojnë në një Google Cardboard dhe në një smartphone për të përfunduar programin e VR. Ata që kanë sisteme fundore si Oculus Rift ose HTC Vive, mund të bëjnë opsionin “High Immersion VR”.

Kursi do të kushtojë $ 199 në muaj. Studentët që mbarojnë kursin brenda një viti do të marrin një rimbursim automatik prej 50% të shkollimit të tyre. Për më shumë detaje klikoni këtu.

 

 

burimi: digjitale.al

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale