Twitter, mjet kritike, sjell reagime te ‘droguara’ - Business Magazine Albania

Twitter, mjet kritike, sjell reagime te ‘droguara’


Nje studim i gjate nga Pew Research Center ka konfirmuar hipoteza qe tashme ishin ne dyshim. Perdoruesit e rrjeteve sociale jane me liberale, anojne nga e majta dhe jane me kritike ndaj shoqerise.

Nje element qe duhet konsideruar eshte kur analizohen ‘tweet-et’ e perdoruesve per nje event te vecante. Twitter, nje mjet kritike. Nje studim qe zgjati nje vit, u krye nga Pew Research Center, ka treguar qe reagimet e perdoruesve te rrjetit social nuk jane perfqesuese te mendimit te shoqerise ne kompleksin e vet.

Ne fakt ka me shume kritika sesa reagime pozitive dhe me shume jane liberale sesa konservatore. Analiza, eshte bazuar dhe si studim gjate periudhes se zgjedhjeve ne SHBA, ka konfirmuar se eshte nje ndienje e perhapur, domethene se shumica e perdoruesve te rrjetit social (me shume te rinjte, te pasurit dhe njerezit me edukate) jane me shume demokratike (ne kuptimin e partive politike) sesa republikane.

Por ky zbulim ka nxjerre ne pah dhe nje element tjeter, se rrjeti social perdoret me shume per te kritikuar sesa per te vleresuar, eshte nje mjet polemike. Tre rastet me rezultatet me te dukshme jane rizgjedhja e Obames, debati televiziv Obama-Romney dhe vendimi i gjykates supreme per martesat e te njetes gjini.

Sic thuhet kur nuk kane c’te thone per kandidatet demokratike apo per nje pozicion liberal kunder nje me konsevatori, perdoruesit hidhen ne sulm me kritika dhe jane me te dhunshem gjate eventeve.

Ketu tregohen me liberale se vete liberalet. Te gjitha rastet shpjegohen duke u bazuar ne diferencat e sondazheve dhe sipas rezultateve, perdoruesit e Twitter jane me te rinj (mbase dhe minorene), mund te jene njerez qe nuk ndodhen fare ne ate shtet dhe publiku eshte me i gjere.

Ja si jane perdoruesit e Twitter, liberale nese perballen me ndonje konservator dhe superkritike sapo gjejne rastin. Nje studim qe ka shume rendesi nese mendojme qe jemi ne epoken e rrjeteve sociale dhe kur flitet aq shpesh per ‘popullin ne web’.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0