Twitter me veçori të reja. Ja cili do të jetë ndryshimi i shumëpritur - Business Magazine Albania

Twitter me veçori të reja. Ja cili do të jetë ndryshimi i shumëpritur


Kompania do të fillojë të testojë një veçori të re që do t’i lejojë përdoruesit të vendosin kufij mbi personat që ata do të lejojnë t’ju përgjigjen tweet-ve të tyre para se të shtypin dërgo. Veçoria, të cilën kompania planifikon ta testojë gjatë këtij viti, është një nga përpjekjet më të mëdha për të luftuar ngacmimet dhe ofendimet në platformën e saj.

Me këtë veçori të re, përdoruesit e Twitter do të jenë në gjendje të zgjedhin se kush mund të përgjigjet në tweet-et e tyre nga një listë opsionesh që përfshijnë: të gjithë, vetëm ndjekësit, vetëm njerëzit që përmenden në tweet, ose askush.

Nëse llogaria është publike, tweet-i do të jetë ende i dukshëm për të gjithë në Twitter, por vetëm audienca e zgjedhur do të jetë në gjendje të përgjigjet.

“Kjo na lejon të krijojmë një format tërësisht të ri për bisedat, që nuk ekzistonte më parë,” tha drejtoresha e produktit në Twitter, Suzanne Xie, gjatë një konference për shtyp në CES.

Masa është eksperimenti më i fundit dhe mbase më i guximshmi në Twitter, në përmirësimin e bisedave në platformën e tij. Kompania më parë prezantoi veçorinë për të fshehur përgjigjet, por prapë kërkonte nga përdoruesit që të fshehin manualisht çdo përgjigje të padëshiruar, e cila nuk është praktike nëse qindra njerëz janë duke komentuar në bisedë.

Lexoni: Themeluesi i Wikipedia lançon një rrjet social. Garon direkt me Facebook dhe Twitter

Për përdoruesit e Twitter që shpesh bëhen objektiv të abuzimit dhe ngacmimit, veçoria për të kufizuar përgjigjet mund të ketë një ndikim të madh në përvojën e tyre pasi kjo mund të parandalojë që bisedat e tyre të mos përhapen me përgjigje të padëshiruara. Dhe shumë përdorues të Twitter kanë qenë pozitivë për eksperimentin si një ndryshim i mirëpritur.

Prapëseprapë, kritikët mund të argumentojnë se ndryshimi mund të ndihmojë në parandalimin e dezinformatave nga mashtrimi i lehtë ose të dëmtojë mundësinë për përdoruesit e Twitter për të bashkëvepruar me figurat publike. Por, Twitter thotë se një nga qëllimet e testit është të zvogëlojë disa nga dinamikat më të pashëndetshme bisedore që ndodhin në Twitter, si ofendimet që ata nuk i pëlqejnë ose raportojnë.

“Një pjesë e qëllimit të eksperimentit është të shohim se cilat janë rezultatet. Si ndikon kjo në situatën e raportit? Si ndikon në atë se si njerëzit përdorin biseda të mira?” tha kreu i produktit në Twitter, Kayvon Beykpour.

Veçoria është, tani për tani, ende vetëm një provë dhe do të jetë e arritshme vetëm për një grup të vogël përdoruesish. Twitter thotë se do të fillojë të eksperimentojë me veçorinë e re të përgjigjeve diku në dy muajt e ardhshëm dhe se do të jetë duke parë nga afër dhe të kërkojë feedback para se të vendosë nëse do ta bëjë atë në dispozicion më gjerësisht, apo jo.

Lexoni: Trump ka postuar plot 11 mijë herë në Twitter për vetëm 2 vjet

burimi: Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0