Truket e sukseshme të marketingut që duhet të mësojmë nga Taylor Swift - Business Magazine Albania

Truket e sukseshme të marketingut që duhet të mësojmë nga Taylor Swift

Truket e sukseshme të marketingut që duhet të mësojmë nga Taylor Swift
~5 minuta lexim

Si arriti Taylor Swift të gjenerojë më shumë se 1 miliard dollarë nga turneu i saj i fundit “Eras Tour”?

Një bagazh plot me Grammy, një shfaqje skenike që të lë pa frymë, legjione fansash adhurues dhe një romancë që tërheq vëmendjen me një atlet profesional me siguri që ndihmuan. Por, për një sipërmarrës të zakonshëm ose një profesionist të marketingut, është e paqartë të disponosh ndonjë prej këtyre elementëve. Pra, a ka ndonjë përbërës tjetër kyç në suksesin e Swift që mund të “vjedhim” për vete, edhe pa dhuratat e jashtëzakonshme në shkrimin e këngëve dhe aftësinë për të mbajtur çizme me gurë rhinestone?

Sipas një profesoreshe të marketingut në Universitetin e Tasmanisë, përgjigja është po. Fokusi qëndron tek lidhja dhe komuniteti.

Profesoresha australiane e marketingut, Louise Grimmer, së fundmi ofroi një analizë të thellë mbi brendin Taylor Swift, duke analizuar imazhin e këngëtares, duke llogaritur vlerën e brendit të saj dhe duke spekuluar mbi rreziqet e ardhshme për perandorinë e saj. Është një lexim i domosdoshëm për Swifties të dedikuar dhe profesionistë të interesuar të marketingut.

Lexo edhe:Ja se cila është ngjarja më e klikuar me një rekord shikueshmërie televizive!

Por, ndoshta pjesa më e dobishme menjëherë është kur Grimmer thellon në truket e zgjuara që Taylor ka përdorur gjatë viteve për të ndërtuar një ndjenjë të komunitetit dhe lidhjes me fansat e saj.

Swift “diferencon brendin e saj nga ai i artistëve të tjerë duke inkurajuar një komunitet organik fansash, i cili ka pamjen dhe ndjenjën e vet. Fansat vishen me ngjyra ose kostume të albumit dhe shkëmbejnë byzylykë miqësie,” shkruan Grimmer. “Përvoja e brendit manifestohet përmes mediave sociale, njoftimeve të papritura, “vezëve të fshehta” të Pashkëve, turneve koncertale dhe madje edhe filmit të turneut “Eras”. Fansat nuk mungojnë kurrë mundësinë për tu lidhur me yllin.”

Pritet që një yll pop të shkojë në turne dhe të shesë merch-in e saj, por Swift gjen gjithashtu mënyra nga më krijueset për të bërë që audienca e saj të ndihet sikur janë të gjithë në një aventurë të madhe së bashku.

Në periudhën përpara lançimit të albumit të saj 1989, ajo kaloi kohë duke shfletuar internetin dhe duke zgjedhur 89 fansa që u ftuan në shtëpinë e saj për seanca ekskluzive dëgjimi( tani të referuara si Sesionet Sekrete të 1989).

Efekti i përgjithshëm i të gjithë këtyre ritualeve “vetëm për të brendshmit” dhe referencave të zgjuara në realitetin e saj shumë publik rezulton në diçka të ngjashme me atmosferën intime, të lidhjes së një festë me pizhama, ku miliona fansa marrin pjesë. “Taylor trajton fansat si miq me të cilët ndan sekrete,” përfundon Grimmer.

Mësim për markat e tjera

Nëse shisni mjete për kafe ose software për HR, është e paqartë që kjo atmosferë e saktë është e përshtatshme për produktin tuaj dhe bazën e klientëve. Por, kjo nuk do të thotë që shumë biznese nuk do të përfitonin nga marrja e obsesionit të Swift me ofrimin e një rrjedhe të qëndrueshme të mundësive për klientët për të ndjerë si insiderë të informuar.

Ngjarje ekskluzive, veçori të fshehura për përdoruesit e fuqishëm, njoftime të papritura të prezantuara së pari tek të më të përkushtuarit, forume dhe komunitete ku klientët mund të diskutojnë për produktet tuaja mes tyre, shaka të brendshme dhe referenca në komunikimet tuaja, ose edhe merch i limituar që kap esencën tuaj janë të gjitha taktika që janë të përshtatshme përtej botës së muzikës.

Mësimi i përgjithshëm këtu është krijimi i ndjesisë më të gjerë se një markë dhe fansat e tij janë në të njëjtën anë. Pavarësisht nëse ndihmoni njerëzit të rregullojnë oborret e tyre ose të zgjohen në mëngjes, ose të përfshijnë punonjës të rinj të kompanive të tjera, kjo ndjenjë e komunitetit është një qasje e miratuar nga Swift që pothuajse çdo markë mund ta synojë.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0