Tregu i automobilave në Europë, shitjet bien 24% ndaj një viti më parë - Business Magazine Albania

Tregu i automobilave në Europë, shitjet bien 24% ndaj një viti më parë

Tregu i automobilave

Europa ka humbur 24,3% të regjistrimeve të reja të automjeteve. 2020 është një vit i zymtë për automobilat në Europë. Markat e përfshira në grupin Stellantis përbëjnë rreth 20% të tregut europian, i dyti pas Volkswagen.

Tregu i automobilave në Europë ka humbur gjatë vitit 2020 një të katërtën e vëllimit të shitjeve. Ky është bilanci i një viti, që industria e automobilave do ta ketë të vështirë ta harrojë. Regjistrimet e reja në të gjithë hapësirën përfshirë Britaninë e Madhe dhe vendet Efta (Ballkanin Perëndimor) kanë rënë 24,3%, ose më saktë me 11 961.180 njësi. Ky është një nivel rënie që të kthen mbrapa në vitin 1994, 26 vite më parë.

Mbyllja dhe pandemia nuk kanë kursyer asnjë vend. Rënia e shitjeve ishte në 30 vende, me në krye Kroacinë me -43%.Pavarësisht disa shenjave premtuese në fund të vitit të kaluar, falë politikave mbështetëse të disa vendeve, pritshmëritë për këtë vit mbeten negative, si për ecurinë e pandemisë, edhe për konsumin e politikave mbështetëse gjatë vitit të kaluar.

Lexo: Kolaudimi i automjeteve bëhet shërbim publik dhe do të zhvillohet më rrallë

Volkswagen, grupi i parë europian për nga vëllimi i prodhimit dhe shitjeve ka humbur gati 22% të regjistrimeve të reja, me një kuotë në treg 25,4%. Pas shkrirjes në një grup, markat e të sapolindurës Stellantis zënë rreth 20,3% të tregut europian të automobilave, me një rënie prej 26% për Fca dhe 30% për grupin Psa.

Mes 5 tregjeve më të mëdha, më mirë nga të gjitha ka rezistuar Gjermania, ku rënia e shitjeve ishte 19%. Franca shfaqet më dobët, pasi pavarësisht mbështetjes financiare që nxiti kërkesën konsumatore, rënia e shitjeve ishte 25,5%. Italia është në vend të tretë me një rënie gati 28% krahasuar me një vit më parë. Britania e Madhe ka shënuar një rënie 29% dhe Spanja e mbyll me -32 %, pavarësisht një rimëkëmbej në dhjetor.

Ilsole24ore

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0