Tregu i automobilave në Europë, shitjet bien 24% ndaj një viti më parë - Business Magazine Albania

Tregu i automobilave në Europë, shitjet bien 24% ndaj një viti më parë

Tregu i automobilave

Europa ka humbur 24,3% të regjistrimeve të reja të automjeteve. 2020 është një vit i zymtë për automobilat në Europë. Markat e përfshira në grupin Stellantis përbëjnë rreth 20% të tregut europian, i dyti pas Volkswagen.

Tregu i automobilave në Europë ka humbur gjatë vitit 2020 një të katërtën e vëllimit të shitjeve. Ky është bilanci i një viti, që industria e automobilave do ta ketë të vështirë ta harrojë. Regjistrimet e reja në të gjithë hapësirën përfshirë Britaninë e Madhe dhe vendet Efta (Ballkanin Perëndimor) kanë rënë 24,3%, ose më saktë me 11 961.180 njësi. Ky është një nivel rënie që të kthen mbrapa në vitin 1994, 26 vite më parë.

Mbyllja dhe pandemia nuk kanë kursyer asnjë vend. Rënia e shitjeve ishte në 30 vende, me në krye Kroacinë me -43%.Pavarësisht disa shenjave premtuese në fund të vitit të kaluar, falë politikave mbështetëse të disa vendeve, pritshmëritë për këtë vit mbeten negative, si për ecurinë e pandemisë, edhe për konsumin e politikave mbështetëse gjatë vitit të kaluar.

Lexo: Kolaudimi i automjeteve bëhet shërbim publik dhe do të zhvillohet më rrallë

Volkswagen, grupi i parë europian për nga vëllimi i prodhimit dhe shitjeve ka humbur gati 22% të regjistrimeve të reja, me një kuotë në treg 25,4%. Pas shkrirjes në një grup, markat e të sapolindurës Stellantis zënë rreth 20,3% të tregut europian të automobilave, me një rënie prej 26% për Fca dhe 30% për grupin Psa.

Mes 5 tregjeve më të mëdha, më mirë nga të gjitha ka rezistuar Gjermania, ku rënia e shitjeve ishte 19%. Franca shfaqet më dobët, pasi pavarësisht mbështetjes financiare që nxiti kërkesën konsumatore, rënia e shitjeve ishte 25,5%. Italia është në vend të tretë me një rënie gati 28% krahasuar me një vit më parë. Britania e Madhe ka shënuar një rënie 29% dhe Spanja e mbyll me -32 %, pavarësisht një rimëkëmbej në dhjetor.

Ilsole24ore

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0