Tregu global i smartwatch mbyll tremujorin e parë me +12% - Business Magazine Albania

Tregu global i smartwatch mbyll tremujorin e parë me +12%

Pavarësisht epidemisë së koronavirusit dhe bllokimit, tregu global i smartwatch mbylli tremujorin e parë me dërgesat në rritje me 12%, në 14,6 milionë njësi, sipas të cilit Kina kryeson me porositë më të mëdha me 66%. Apple mbetet në krye të tregut, megjithëse dërgesat e Apple Watch ranë me 13% në tremujorin e parë, nga 6 milionë në 5,2 milionë njësi. Si rezultat, pjesa e tregut të Apple ra nga 46,7% në 36,3%.

Nga janari deri në mars- vlerësojnë ekspertët- Apple megjithatë ka regjistruar 4 milionë përdorues të rinj të cilët kanë sjellë bazën e instaluar për rreth 70 milion përdorues. Përsëri sipas ekspertëve, kompania kaliforniane do të shesë 100 milionë Apple Watch midis prillit dhe qershorit.

Në vendin e dytë Huawei kapërcen Samsung, falë dërgesave më shumë se dyfishuar (+ 113%) në 2.1 milion njësi. E treta është Samsung me 1.8 milion smartwatches (+ 46%).

ANSA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0