Tregtia, 40% më e lartë në qytetet ku ecja dhe çiklizmi janë normë - Business Magazine Albania

Tregtia, 40% më e lartë në qytetet ku ecja dhe çiklizmi janë normë


Studimet tregojnë se, qytetet që promovojnë transport të qëndrueshëm janë në avantazh të rëndësishëm ekonomik. Vlera e pronës në qytete me infrastrukturë të mirë për çiklizëm dhe transport publik efikas priret të jetë më e lartë.

Nga caktimi i prioriteteve për transport të qëndrueshëm përfiton edhe sektori privat. Raportet tregojnë një rritje të tregtisë deri në 40% në zonat ku ecja dhe çiklizmi bëhen normë. Në Kopenhagen (Danimarkë), klientët që udhëtojnë në qytet me biçikletë shpenzojnë 2 miliardë € në vit më shumë se ata që udhëtojnë me automjet privat.

Këtë vit Java Evropiane e Lëvizshmërisë (në datat 16-22 shtator 2016) do të organizohët nën moton “Lëvizshmëria e zgjuar dhe e qëndrueshme – një investim për Evropën”, duke iu referuar ngushtë lidhjes midis transportit dhe ekonomisë. Përfitimet e lëvizjes së zgjuar ndihen kudo, nga publiku te sektori privat, nga shoqëria në tërësi te individi. Këtë vit, Java Evropiane e Lëvizshmërisë synon të nxisë politikanët dhe publikun të hedhin vëmendjen në një lëvizje më të zgjuar dhe të qëndrueshme si një investim për Evropën.të nxitur masa të përhershme që mbështesin temat e përzgjedhura vit pas viti.

Studimet tregojnë se, duke bërë zgjedhje të zgjuara lëvizshmërie ne mund të rrisim dukshëm financat publike. Qytetet që promovojnë transport të qëndrueshëm janë në avantazh të rëndësishëm ekonomik. Statistikisht, njerëzit të cilët udhëtojnë me mënyrat aktive të transportit, të tilla si ecja dhe çiklizmi, jo vetëm që janë më produktive në punë, por ata gjithashtu marrin më pak ditë leje për arsye shëndetësore dhe shpenzojnë mesatarisht më pak kohë në zyrën e mjekut. Përfitimet shkojnë përtej të mirave shëndetësore. Vlera e pronës në qytete me infrastrukturë të mire për çiklizëm dhe transport publik efikas priret të jetë më e lartë. Nga caktimi i prioriteteve për transport të qëndrueshëm përfiton edhe sektori privat.

Raportet tregojnë një rritje të tregtisë deri në 40% në zonat ku ecja dhe çiklizmi bëhen normë. Në Kopenhagen (Danimarkë), klientët që udhëtojnë në qytet me biçikletë shpenzojnë 2 miliardë € në vit më shumë se ata që udhëtojnë me automjet privat.

Aktualisht 1289 qytete janë regjistruar në Javën Evropiane të Lëvizshmërisë, ndërsa përsa i përket Shqipërisë, në këtë nismë evropiane kanë regjistruar aktivitetet e tyre, ditët pa makina dhe masat e përhershme bazuar në moton “Lëvizje e zgjuar, Ekonomi e fortë”, bashkitë dhe organizatat nga qytetet Delvinë, Bulqizë, Gramsh, Krujë, Lushnje, Përrenjas dhe Shkodër.

Burimi: fax.al 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0