Tre shokë donin të kalonin një kohë të mirë në një festival në natyrë. Shpikja e tyre u shndërrua në një biznes prej 43 milionë dollarësh - Business Magazine Albania

Tre shokë donin të kalonin një kohë të mirë në një festival në natyrë. Shpikja e tyre u shndërrua në një biznes prej 43 milionë dollarësh

Jesper Thomsen, bashkëthemelues dhe CEO i SOUNDBOKS, tregon se si kompania e tij e altoparlantëve portativë arriti që të siguronte sukese të mëdha.

Ai ka ndarë disa këshilla dhe njohuri sipërmarrëse për të gjithë ndjekësit  e tij dhe ata që dëshirojnë të ndjekin rrugën e sipërmarrjes. Për të zbuluar më shumë, më poshtë vijon intervista e tij.

Kush jeni ju dhe çfarë pune keni?

Emri im është Jesper Thomsen dhe unë jam një bashkëthemelues dhe CEO i SOUNDBOKS, një kompani me bazë në Skandinave të altoparlantëve Bluetooth. Altoparlantët tanë janë të lëvizshëm, të qëndrueshëm dhe me zë të lartë!

Çfarë ju frymëzoi për të krijuar këtë biznes? 

SOUNDBOKS filloi me dëshirën e tre shokëve të shkollës së mesme për të krijuar festën dhe kampingun më të mirë në Roskilde Festival, festivali më i vjetër dhe më i madh i muzikës dhe arteve në Evropën Veriore. Mendojeni sikur Burning Man takohet me Coachella-n , të kompletuar me kampingje DIY, festa gjatë gjithë natës dhe një përzierje e larmishme grupesh dhe muzikantësh globalë. Shkurtimisht, fillova të ndërtoj altoparlantë për Roskilde në vitin 2011. Që andej, u bashkova me shokët e klasës për të kaluar verën tonë duke ndërtuar altoparlantët më të zhurmshëm dhe më të qëndrueshëm që mundemi. Le të themi se njerëzit filluan t’a marrin parasysh. Në vitin 2014, ne kishim mbi 200 njerëz që dëshironin të paguanin 800 dollarë për altoparlantët tanë të ndërtuar me dorë. Atëherë e kuptuam se ishim në diçka të veçantë. U lançuam zyrtarisht në vitin 2015 dhe që atëherë kemi qenë në një slitë të çmendur. Ne kemi shitur mbi 300,000 altoparlantë në mbarë botën.

Cila ka qenë sfida juaj më e madhe dhe si u përpoqët për t’a kapërcyer atë?

Unë do të thosha se sfida jonë më e madhe ka qenë rritja për t’u bërë liderët që biznesi ynë kishte nevojë që ne të ishim ndërsa rriteshim për t’u bërë të rritur. Është e vështirë të kuptosh se kush je si lider kur ende je duke e kuptuar se kush je si person. Rrethimi me anëtarë mbështetës të bordit, një trajner i fortë drejtues dhe punonjës më të zgjuar se ne na ka ndihmuar shumë në këtë çështje.

Çfarë këshille do t’u jepnit sipërmarrësve që kërkojnë fonde?

Ka një thënie të vjetër nga Y-Combinator që thotë: “Nëse doni këshilla, kërkoni para. Nëse doni para, kërkoni këshilla.” Unë me të vërtetë besoj se kjo është e vërtetë kur bëhet fjalë për financimin në fazën e hershme. Financimi ynë i parë erdhi nga investitorët, të cilët fillimisht sapo iu drejtuam për këshilla  dhe kur ata më pas panë që ne morëm këshillat e tyre dhe vazhdimisht i zbatuan ato për të përmirësuar biznesin, ata donin të investonin.

Çfarë do të thotë për ju fjala “sipërmarrës”?

Me pak fjalë, besoj se është dikush që rregullon një problem ose një nevojë. Dhe nëse je i mirë, je i pamëshirshëm i shkathët në kërkimin tënd për t’a zgjidhur atë.

Çfarë është diçka që shumë pronarë aspirantë biznesi mendojnë se kanë nevojë për të cilën nuk e kanë vërtet?

Financimi i sipërmarrjes . Unë mendoj se në bumin e kapitalit sipërmarrës që kemi pasur pesëmbëdhjetë vitet e fundit, shumë kompani që nuk ishin ndërtuar në asnjë mënyrë për rritjen e nevojshme për të mbështetur ekonominë e kapitalit sipërmarrës vazhduan dhe ngritën kapitalin sipërmarrës. Ajo përfundoi duke i rënduar ata, duke i detyruar të rritnin kompaninë e tyre më shpejt se sa ishte e mirë për të. Në fund, kjo mund t’i ketë çuar ata në falimentim në ndjekje të rritjes së madhe, ndërkohë që mund të kishte qenë shumë më mirë për ta që thjesht ta rrisnin biznesin e tyre pak më ngadalë, dhe më pas të menaxhonin anën e tyre negative.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0