Tre mënyra për t’i bërë email-et interesante për t’u hapur - Business Magazine Albania

Tre mënyra për t’i bërë email-et interesante për t’u hapur

email

Kur jeni duke punuar drejt mbledhjes dhe mirëmbajtjes së subscribers për email marketingun e biznesit tuaj, është e lehtë të harrosh kokën e email-it në riorganizim. Sidoqoftë, krijimi i një linje efektive të subjektit është thelbësor kur po konsideroni mundësitë për të hapur email-et tuaja. Në fund të fundit, çfarë dobie ka një mesazh nëse lexuesit tuaj nuk i hapin email-t tuaj?

Le të hedhim një sy në disa opsione dhe ide për të krijuar subjekte efektive që do i bëjnë marrësit t’i hapin dhe t’i lexojnë.

Bëjeni atë personal

Shtimi i emrit të lexuesit tuaj në subjekt ndihmon për të rritur mundësitë e hapjes së email-it të dërguar. Ajo tregon familjaritet dhe mund të nxisë një ndjenjë lidhje. Një studim nga Experian Marketing Services zbuloi se personalizimi i një emaili rrit normën për ta hapur me gati 30%.

Lexoni: 4 mënyra që njerëzit e zënë të lexojnë email-et tuaja

Përdorni kuriozitetin në avantazhin tuaj

Me siguri i keni parë ata tituj klikues, si “10 truket e çuditshme që do t’ju bëjnë të pasur”, ose “Truket shëndetësore që mjekët nuk duan që t’i dini”. Kjo teknikë funksionon për të nxitur kuriozitetin e shikuesve për të drejtuar trafik në faqen e tyre, gjë që i bën ato efektive. Për shembull, ju mund të bëni një pyetje në subjekt, të cilës ju i përgjigjeni në pjesën e trupit të emailit tuaj.

Adresoni pikat ‘e dobëta’ të lexuesve tuaj

Ky sugjerim mund të mos zbatohet për çdo biznes, por nëse produktet ose shërbimet e kompanisë suaj kanë për qëllim të zgjidhin probleme, atëherë përdorni subjektin për ta çuar atë direkt në temë. Për shembull, nëse biznesi juaj është në shërbimin e ushqimit, ofroni këshilla për të ushqyer një grup personash me një buxhet të caktuar. Nëse jeni një planifikues udhëtimesh ose biznes i bazuar në udhëtime, jepni ide si të bëni gati valixhet ose këshilla se si të shmangni vonesën e avionëve. Ose, nëse kompania juaj punon në fushën e interiorit, ofroni disa ide për ta bërë organizimin e shtëpisë tërheqës vizualisht.

Gjithashtu mos harroni që përveç subjektit, e rëndësishme është edhe përmbajtja brenda email-it që dërgoni. Mund të keni subjektin më të mirë, por nëse përmbajtja juaj nuk jep diçka, lexuesit tuaj do ta mbajnë mend dhe nuk do të klikojnë për të lexuar email-et tuaja në të ardhmen. Mbajtja e përmbajtjes suaj interesante, origjinale dhe të rëndësishme mund të “trajnojë” lexuesit tuaj për të hapur emailin.

/revolutionher.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0