Kur jeni duke punuar drejt mbledhjes dhe mirëmbajtjes së subscribers për email marketingun e biznesit tuaj, është e lehtë të harrosh kokën e email-it në riorganizim. Sidoqoftë, krijimi i një linje efektive të subjektit është thelbësor kur po konsideroni mundësitë për të hapur email-et tuaja. Në fund të fundit, çfarë dobie ka një mesazh nëse lexuesit tuaj nuk i hapin email-t tuaj?
Le të hedhim një sy në disa opsione dhe ide për të krijuar subjekte efektive që do i bëjnë marrësit t’i hapin dhe t’i lexojnë.
Bëjeni atë personal
Shtimi i emrit të lexuesit tuaj në subjekt ndihmon për të rritur mundësitë e hapjes së email-it të dërguar. Ajo tregon familjaritet dhe mund të nxisë një ndjenjë lidhje. Një studim nga Experian Marketing Services zbuloi se personalizimi i një emaili rrit normën për ta hapur me gati 30%.
Lexoni: 4 mënyra që njerëzit e zënë të lexojnë email-et tuaja
Përdorni kuriozitetin në avantazhin tuaj
Me siguri i keni parë ata tituj klikues, si “10 truket e çuditshme që do t’ju bëjnë të pasur”, ose “Truket shëndetësore që mjekët nuk duan që t’i dini”. Kjo teknikë funksionon për të nxitur kuriozitetin e shikuesve për të drejtuar trafik në faqen e tyre, gjë që i bën ato efektive. Për shembull, ju mund të bëni një pyetje në subjekt, të cilës ju i përgjigjeni në pjesën e trupit të emailit tuaj.
Adresoni pikat ‘e dobëta’ të lexuesve tuaj
Ky sugjerim mund të mos zbatohet për çdo biznes, por nëse produktet ose shërbimet e kompanisë suaj kanë për qëllim të zgjidhin probleme, atëherë përdorni subjektin për ta çuar atë direkt në temë. Për shembull, nëse biznesi juaj është në shërbimin e ushqimit, ofroni këshilla për të ushqyer një grup personash me një buxhet të caktuar. Nëse jeni një planifikues udhëtimesh ose biznes i bazuar në udhëtime, jepni ide si të bëni gati valixhet ose këshilla se si të shmangni vonesën e avionëve. Ose, nëse kompania juaj punon në fushën e interiorit, ofroni disa ide për ta bërë organizimin e shtëpisë tërheqës vizualisht.
Gjithashtu mos harroni që përveç subjektit, e rëndësishme është edhe përmbajtja brenda email-it që dërgoni. Mund të keni subjektin më të mirë, por nëse përmbajtja juaj nuk jep diçka, lexuesit tuaj do ta mbajnë mend dhe nuk do të klikojnë për të lexuar email-et tuaja në të ardhmen. Mbajtja e përmbajtjes suaj interesante, origjinale dhe të rëndësishme mund të “trajnojë” lexuesit tuaj për të hapur emailin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.