Trajnimi “Be Social Be Creative: Social Media Marketing”


Në një kohë kur çdo gjë po vërtitet rreth internetit dhe rrjeteve sociale as biznesi nuk mund t’i shmanget suksesit që ai sjell. Zgjidh të jesh fitues, vlen të marësh një nga profesionet më të kërkuara sot!

Në trajnim do të mësohet se si të menaxhohen profilet e rrjeteve sociale për bizneset, si të përfitojmë konsumatorë nëpërmjet Internet Marketing dhe si t’i menaxhojmë në mënyrë sa me efiçente rrjetet dhe informacionin që ju nevojitet rreth Sigurisë Online.

Ky aktivitet vjen nga qendra e formimit professional “Globe TIK & Language Education“, me datë 18 Shkurt 2017, Ora 10:00-14:30, në bashkëpunim me Tirana Business University, me trajnerë dhe lektorë nga bota akademike, fusha marketing, administim biznes si dhe TIK (Teknologjia Informacion & Komunikim). Ky trajnim zhvillohet pranë ambjenteve të TBU (Tirana Business University), Tiranë.

Profesionalizëm, argëtim dhe surpriza për pjesëmarrësit vijnë gjatë trajnimit….

Pagesa: 1.000 lekë (të reja) për studentë nivel bachelor dhe master dhe 1.500 lekë (te reja) për të tjerë të interesuar.

Në pagesë përfshihen materialet e Trajnimit, coffee break dhe çertifikata e pjesëmarrjes.

Dërgo email në infoglobeducation@yahoo.com EMËR, MBIEMËR, NR. CEL, PROFESION

Për më shumë informacione mbi eventin, klikoni KËTU

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0