Trajnim: Strategjia e Marketingut Online - Business Magazine Albania

Trajnim: Strategjia e Marketingut Online


Si prezantohen klientët tuaj me produktet tuaja në telefonat e tyre celular? Çfarë mësojnë konsumatorët në lidhje me shërbimin tuaj duke shfletuar Facebook-un? Çfarë mund të bëjë organizata juaj për të rritur përvojën e klientëve tuaj online? Ky kurs ofron njohuri në epokën dixhitale.

Pjesëmarrësit do të mësojnë të kuptojnë “udhëtimin” e klientëve të tyre dhe si të ndërtojnë një strategji efektive në internet për organizatën e tyre. Gjithashtu pjesëmarrësit do të shqyrtojnë se si janë tendencat në Shqipëri dhe në botë dhe ndikimin e këtyre tendencave tek konsumatorët, procesi i blerjes dhe roli i fushatave me email, Facebook ads dhe search engine optimization (SEO). E prezantuar nga një konsulent aktual i marketingut dixhital në Shqipëri, ky kurs do të jetë shumë interaktiv dhe angazhues.

Objektivat e trajnimit: Ky kurs është i dizajnuar për të pajisur pjesëmarrësit me njohuri dhe mjete praktike që do të përdoren për të arritur përfitimet e mëposhtme:

  1. Të rritin besimin në zhvillimin e marketingut strategjik në internet
  2. Të kuptuarit e rolit të marketingut online në udhëtimin e konsumatorëve
  3. Aplikimi i analizave për të rritur efektivitetin e fushatave të email
  4. Rritja e angazhimit të konsumatorëve me mjete të tilla si Facebook
  5. Të ndihmosh klientët të lëvizin nga vetëdija për produktet në blerje

Audienca: Profesionistë të marketingut & PR në çdo nivel.

Data e fillimit të kursit: 1 Mars

Ora: 16:00 – 20:00

Vendi: Lincoln Center 2, Blloku, Tiranë

Çmimi: 50 Euro për pjesëmarrës

Gjuha: Shqip

Trajner: Elvis Plaku

Elvis Plaku është një konsulent i Marketingut Dixhital & Komunikimit me përvojë në korporata, organizata dhe biznese private. Ai ka shërbyer si trajner i mediave të reja dhe marketer kryesor për biznese dhe organizata të ndryshme. Në punën e tij konsultuese, Z. Plaku ka transformuar përvojën e konsumatorit për organizatat dhe ka ndihmuar në rritjen e numrave të tilla si norma e konvertimit për shitje me pakicë dhe numri i konsumatorëve.

Burimi: lincolnalbania.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0