Trajnim: Strategjia e Marketingut Online - Business Magazine Albania

Trajnim: Strategjia e Marketingut Online


Si prezantohen klientët tuaj me produktet tuaja në telefonat e tyre celular? Çfarë mësojnë konsumatorët në lidhje me shërbimin tuaj duke shfletuar Facebook-un? Çfarë mund të bëjë organizata juaj për të rritur përvojën e klientëve tuaj online? Ky kurs ofron njohuri në epokën dixhitale.

Pjesëmarrësit do të mësojnë të kuptojnë “udhëtimin” e klientëve të tyre dhe si të ndërtojnë një strategji efektive në internet për organizatën e tyre. Gjithashtu pjesëmarrësit do të shqyrtojnë se si janë tendencat në Shqipëri dhe në botë dhe ndikimin e këtyre tendencave tek konsumatorët, procesi i blerjes dhe roli i fushatave me email, Facebook ads dhe search engine optimization (SEO). E prezantuar nga një konsulent aktual i marketingut dixhital në Shqipëri, ky kurs do të jetë shumë interaktiv dhe angazhues.

Objektivat e trajnimit: Ky kurs është i dizajnuar për të pajisur pjesëmarrësit me njohuri dhe mjete praktike që do të përdoren për të arritur përfitimet e mëposhtme:

  1. Të rritin besimin në zhvillimin e marketingut strategjik në internet
  2. Të kuptuarit e rolit të marketingut online në udhëtimin e konsumatorëve
  3. Aplikimi i analizave për të rritur efektivitetin e fushatave të email
  4. Rritja e angazhimit të konsumatorëve me mjete të tilla si Facebook
  5. Të ndihmosh klientët të lëvizin nga vetëdija për produktet në blerje

Audienca: Profesionistë të marketingut & PR në çdo nivel.

Data e fillimit të kursit: 1 Mars

Ora: 16:00 – 20:00

Vendi: Lincoln Center 2, Blloku, Tiranë

Çmimi: 50 Euro për pjesëmarrës

Gjuha: Shqip

Trajner: Elvis Plaku

Elvis Plaku është një konsulent i Marketingut Dixhital & Komunikimit me përvojë në korporata, organizata dhe biznese private. Ai ka shërbyer si trajner i mediave të reja dhe marketer kryesor për biznese dhe organizata të ndryshme. Në punën e tij konsultuese, Z. Plaku ka transformuar përvojën e konsumatorit për organizatat dhe ka ndihmuar në rritjen e numrave të tilla si norma e konvertimit për shitje me pakicë dhe numri i konsumatorëve.

Burimi: lincolnalbania.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0