Trajnim: “Mjeshtëria Profesionale e Shitjes“

Trajnim: “Mjeshtëria Profesionale e Shitjes”


Arsimim i vazhdueshëm në fushën e SHITJES dhe KOMUNIKIMIT. Denis Gafurri ju fton në trajnimin e tij:

Është kënaqësi që t’ju ftojmë të merrni pjesë në seminar ekskluziv me temën, “Mjeshtëria e Shitjes Profesionale Drejt Suksesit”.  Kemi përzgjedhur këtë temë sepse besojmë që profesioni SHITËS është një nga më të guximshmit në mjedisin e sotëm të biznesit.

Ne nuk e shohim trajnimin e shitjeve si një ngjarje, por një proces të vazhdueshëm për të përmirësuar aftësitë, njohuritë dhe rezultatet e shitjeve. Sistemi ynë i trajnimit drejton ndryshimin e vërtet të sjelljes dhe çliron potencialin e shitjes.

Objektivi i trajnimit:

Metoda jonë e shitjes është e lartë, të gjitha programet tona të shitjes janë të bazuara në hulumtime me njohuri nga qendra të ndyrshme për kërkimin e shitjeve, të testuara dhe të provuara për të punuar për shumë shitës. Prandaj, duke pasur parasysh që 77% e të mësuarit harrohet brenda 6 ditëve, nëse nuk përsëritet. Që trajnimi të ketë ndikim të vërtetë, ai duhet të mësohet, praktikohet dhe përforcohet me kalimin e kohës.

Temat që do të shtjellohen gjatë trajnimit janë:

  • Si t’i rrisim shitjet dhe të dominojmë;
  • Njohja e brandit nga punëtorët (Brand awareness);
  • Promocioni në rrjetet sociale dhe si ju ndihmojnë rrjetet sociale për të fituar më shumë biznese;
  • Takimi dhe negocimi me klientë;
  • Menaxhimi efektiv i kohës;
  • Gjuha e trupit;
  • Si t’i trajtojmë refuzimet e klientit dhe si blejnë njerëzit në shekullin 21;
  • Referenca;
  • Mbyllja e shitjes dhe shumë të tjera.

Pritet që pjesëmarrësit të marrin shënime e të jenë pro-aktivë dhe secili pjesëmarrës do të pajiset me katalog të trajnimit që do t’ju udhëheqë më tej drejt rezultateve më të mira në shitje edhe pas trajnimit.

Kushtet e pjesëmarrjes:

Ky trajnim është dedikuar posaçërisht për: stafin menaxhues të shitjes, shitësit, agjentët, si dhe për të gjithë personat të cilët janë të interesuar dhe të gatshëm të hyjnë në sektorin e shitjeve. Në fund të fundit të gjithë jemi në shitje pa marr parasysh se çfarë profesioni kemi duhet të dimë se si të ndërtojmë raport me njerëz dhe të fitojmë besimin e tyre. Është shumë i dobishëm për të gjitha kompanitë që merren me shitjen e shërbimeve, produkteve, prodhim dhe distribuim.

Kohëzgjatja:

Trajnimi zgjatë 2 ditë, nga data 25.01. – 26.01.2018, duke filluar nga ora 10.00 deri në ora 16.00.

Si duhet të aplikoni?

Aplikimin mund ta bëni në mënyrë elektronike në besart.krasniqi@oek-kvv.org.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0