Trajnim i organizuar për PR/ Aftësitë e Komunikimit - Business Magazine Albania

Trajnim i organizuar për PR/ Aftësitë e Komunikimit


Ky trajnim synon të pajisë pjesëmarrësit me nocionet bazë të të folurit në publik, duke nisur nga elementë si mesazhi dhe audienca dhe duke analizuar tipet kryesore të të folurit në publik. Në fund të trajnimit, pjesëmarrësit do të jenë në gjendje të vlerësojnë gjithashtu aftësitë vetjake për këtë lloj komunikimi dhe do të marrin disa këshilla praktike për t’u ushtruar në artin e të folurit në publik.

Përshkrimi i Programit
Programi është i shtrirë në dy ditë. Dita e parë merret me pjesën teorike të të folurit në publik, ndërsa dita e dytë do të përqëndrohet në disa shprehi praktike të situatave të veçanta, sidomos në komunikimin me median dhe pitching (prezantimi i kompanisë).

Kush janë përfituesit?
Përfaqësues të kompanive të ndryshme, anëtarë të Dhomës së Tregtisë dhe Industrisë.

Metodologjia
Programi i trajnimit është një ndërthurje e prezantimeve, ushtrimeve, punëve praktike dhe punës në grup. Pjesëmarrësit do të nxiten të përdorin njohuritë e reja në situata reale si dhe të rifreskojnë njohuritë ekzistuese nëpërmjet diskutimeve të hapura, sesioneve pyetje-përgjigje, ushtrimeve, etj.

Dita 1

  • Tema 1: Frika nga skena dhe si të fitosh mbi të?
    Vlerësimi i aftësive ekzistuese
    Menaxhimi i ankthit
    Lista e kontrollit
  • Tema 2: Të kuptojmë Audienca(t). Analiza e audiencës.
  • Tema 3: Mesazhi. Zhvillimi i prezantimit. Komunikimi vizual, me figura dhe verbal

Dita 2

  • Tema 1: Gjuha e trupit/joverbal/funksionet e tërheqjes së vëmendjes
  • Tema 2: Pitching. Prezantimi i kompanisë për audiencat e ndryshme
  • Tema 3: Komunikimi me median. Intervista TV.

Lektore: Valbona Sulçe

Valbona Sulçe është studiuese dhe gazetare nga Tirana. Ka studiuar në Universitetin e Tiranës, BA në Gjuhë dhe Letërsi dhe ka Master në Studime Europiane nga i njëjti Universitet. Aktualisht ajo është studente në Shkollën Doktorale të Fakultetit të Gazetarisë në Universitetin e Tiranës. Fushat e saj të interesit përfshijnë: diversitetin në media, barazinë gjinore, raportimin e lajmeve dhe etikën në media.

Karriera e saj si gazetare filloi me TV Arberia në vitin 1998 si një gazetar politik dhe anchorwoman. Ajo ka fituar çmimin “Programi më i mirë televiziv i vitit 1999” për programin e përditshëm të fokusuar në konfliktin në Kosovë. Aktualisht ajo është një gazetare e pavarur dhe një bloger në një gazetë të përditshme “Dita e Katërt”.

Ajo ka ligjëruar për shumë vite lëndët e “Raportimit të Diversitetit”, “Hyrje në Media dhe Komunikim” për disa universitete në Shqipëri. Valbona është një trajnere në Institutin Shqiptar të Medias dhe një konsulente mediatike për organizata të ndryshme, kombëtare dhe ndërkombëtare. Valbona është një kontribuese e rregullt në “MediaLink”, një revistë online që synon debatin rreth situatës së mediave në Shqipëri.

Tarifa e pjesëmarrjes në trajnim është 70 Euro, ku përfshihen të gjitha materialet e punës dhe certifikata në fund të trajnimit. Për anëtarët e DHTIT ky trajnim kushton 20% më pak nga vlera standarde.

Për t’u regjistruar plotësoni formularin e aplikimit përpara datës 20 Nëntor 2018.

Për më shumë informacion kontaktoni Ornela Sulce në numrin e tel: +355 (0) 45 800 934 ose E-mail: ornela_sulce@cci.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0