Trajnim: “Arti i Marketingut dhe Aftësitë Menaxheriale”



Pas suksesit në Tiranë, trajnimi “Arti i Marketingut dhe Aftësitë Menaxheriale” vjen në qytetin e Shkodrës me datë 18 Maj 2019.

Marketingu lidh konsumatorët me produktet, përcakton, mat dhe njëson madhësinë e tregut të identifikuar dhe normën e fitimit. Ndërmarrja nuk do të jetë e suksesshme në biznesin e vet, nëse paraprakisht nuk i kryen punët hulumtuese, kërkimore-studimore për tregun dhe konsumatorin. Marketingu, në realitet ndikon në kërkesën e tregut duke u përpjekur të krijojë produkt a shërbim që është atraktiv dhe i pranueshëm për konsumatorin, me çmim të leverdisshëm dhe që është i lehtë që të arrihet deri te produkti i dëshiruar. Ai është tërë biznesi i parë nga këndvështrimi i rezultatit përfundimtar, nga pikëpamja e konsumatorit.

Përse nevojitet pjesëmarrja në këtë trajnim?

1- Të stimulojë të menduarit në mënyrë kreative dhe sistematike për të ardhmen e kompanisë
2- Zhvillimin e standardeve të performancës (ecurisë) së personelit të përfshirë në procesin e menaxhimit të marketingut
3- Menaxherët të kenë një sens të gjallë pjesëmarrje dhe “Marketingu të veprojë si një hartë rrugore” për orientimin e konsumatorit drejt vendimarrjes për blerje

Kohëzgjatja: Datë 18 Maj, ora 15.30-19.30

Vendi: Qendra Rinore Arka, Shkodër

Aplikimi: Dërgo Emër, Mbiemër, profesion & cel në email [email protected]

Kush mund të aplikojë dhe kosto e pjesëmarrjes?!

1- Studentë (bachelor / master) – pagesa 1.000 lekë (të reja)
4- Të tjerë të interesuar të apasionuar pas marketingut – pagesa 2.000 lekë (të reja)

PJESËMARRËSIT DO TË PAJISEN ME CERTIFIKATË PJESËMARRJE

Për më shumë informacion klikoni Këtu.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale