Trajnim: “Arti i Marketingut dhe Aftësitë Menaxheriale”



Pas suksesit në Tiranë, trajnimi “Arti i Marketingut dhe Aftësitë Menaxheriale” vjen në qytetin e Shkodrës me datë 18 Maj 2019.

Marketingu lidh konsumatorët me produktet, përcakton, mat dhe njëson madhësinë e tregut të identifikuar dhe normën e fitimit. Ndërmarrja nuk do të jetë e suksesshme në biznesin e vet, nëse paraprakisht nuk i kryen punët hulumtuese, kërkimore-studimore për tregun dhe konsumatorin. Marketingu, në realitet ndikon në kërkesën e tregut duke u përpjekur të krijojë produkt a shërbim që është atraktiv dhe i pranueshëm për konsumatorin, me çmim të leverdisshëm dhe që është i lehtë që të arrihet deri te produkti i dëshiruar. Ai është tërë biznesi i parë nga këndvështrimi i rezultatit përfundimtar, nga pikëpamja e konsumatorit.

Përse nevojitet pjesëmarrja në këtë trajnim?

1- Të stimulojë të menduarit në mënyrë kreative dhe sistematike për të ardhmen e kompanisë
2- Zhvillimin e standardeve të performancës (ecurisë) së personelit të përfshirë në procesin e menaxhimit të marketingut
3- Menaxherët të kenë një sens të gjallë pjesëmarrje dhe “Marketingu të veprojë si një hartë rrugore” për orientimin e konsumatorit drejt vendimarrjes për blerje

Kohëzgjatja: Datë 18 Maj, ora 15.30-19.30

Vendi: Qendra Rinore Arka, Shkodër

Aplikimi: Dërgo Emër, Mbiemër, profesion & cel në email [email protected]

Kush mund të aplikojë dhe kosto e pjesëmarrjes?!

1- Studentë (bachelor / master) – pagesa 1.000 lekë (të reja)
4- Të tjerë të interesuar të apasionuar pas marketingut – pagesa 2.000 lekë (të reja)

PJESËMARRËSIT DO TË PAJISEN ME CERTIFIKATË PJESËMARRJE

Për më shumë informacion klikoni Këtu.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale