Tim Ferriss: Kjo pyetje do të zbulojë nëse jeni me të vërtetë të suksesshëm - Business Magazine Albania

Tim Ferriss: Kjo pyetje do të zbulojë nëse jeni me të vërtetë të suksesshëm

Tim Ferriss: Kjo pyetje do të zbulojë nëse jeni me të vërtetë të suksesshëm

Tim Ferriss është një djalë shumë i suksesshëm. Që nga dalja në treg e bestsellerit të tij masiv The 4 Hour Workweek, 13 vjet më parë, Ferriss ka grumbulluar një pasuri, ka nxjerrë katër libra të suksesshëm, ka filluar një podcast të njohur, ka investuar në startup-e të shumta dhe konsiderohet si një nga zërat më të zgjuar në përsosmërinë personale.

Por ekziston një përkufizim i suksesit që Ferriss nuk arriti të bëjë: suksesin e tij. Në një intervistë me GQ kohët e fundit, mësuesi i produktivitetit shpjegoi se për vite me radhë pas librit të tij të shkëlqyer ai në të vërtetë po ndiqte qëllimet e gabuara. Vetëm kohët e fundit ai përcaktoi dhe filloi të arrijë suksesin e vërtetë.

“Të suksesshëm” por prapë të mjerë        

Çdo libër që ka shkruar, Ferriss i shpjegon intervistuesit Clay Skipper, se synon të maksimizojë prodhimin në një zonë të veçantë. Me The 4 Hour Workweek, “qëllimi ishte të siguronim një paketë mjetesh për maksimizimin e  rendimentit në orë”, thotë ai. “4-Hour Body po siguronte një paketë për optimizimin fizik dhe rikompozimin e trupit. 4-Hour Chef ishte një paketë mjetesh për mësim të përshpejtuar. Tools of Titans dhe Tribe of Mentors kombinojnë të gjitha ato, plus paketën e shëndetit psiko-emocional”. Por, pavarësisht shkrimit të gjithë atyre librave, Ferriss vuri re se ndërsa ishte më i pasur, më i zgjuar dhe më i mirë, ai nuk ishte shumë i lumtur. “Unë e gjeta veten time, pasi kam kontrolluar shumë nga ato kuti, ende duke vuajtur,” pranon ai. Dhe nuk është vetëm. “Unë njoh miliona-milionerë dhe miliarderë që janë krejtësisht të mjerë,” shton ai. Me këtë realizim, Ferriss filloi një udhëtim shumëvjeçar për të qetësuar demonët e tij të brendshëm dhe për të mësuar të jetonte rehat në lëkurën e tij. Fama dhe pasuria janë të këndshme, por paqja e mendjes, kuptoi ai, është përkufizimi i vërtetë i suksesit. “Nuk ka rëndësi se sa para keni, nuk ka rëndësi se sa efektiv ose efikas jeni. Nuk ka rëndësi se çfarë lloj lodrash zbukuruese mblidhni. Nuk ka rëndësi se si është personi juaj i rëndësishëm, nëse bota e brendshme, monologu ose dialogu juaj i brendshëm, është zëri i zemërimit ose dëshpërimit, zhgënjimit ose trishtimit pjesën më të madhe të kohës, “shpjegon ai. Pa paqen e mendjes, çfarë kuptimi ka vlera neto prej një milion apo miliard dollarësh? Pa dashur veten, si mund ta duash dikë tjetër? Suksesi pa vetë-pranim nuk është aspak sukses.

Lexo:Barack Obama, Richard Branson, Mark Zuckerberg të gjithë betohen për këtë performancë të lartë

Çfarë të kontrolloni përveç llogarisë tuaj bankare ose numërimit të ndjekësve

Intervista e gjatë hyn në detaje në lidhje me kërkimin e vazhdueshëm të Ferriss për suksesin e brendshëm, në krahasim me suksesin e jashtëm, duke përfshirë rekomandime për libra që ia shtynin mendimin dhe shumë entuziazëm për psikologjinë. Kontrolloni nëse mendoni se këto mjete mund të jenë të dobishme për ju, por një nga njohuritë e Ferriss është që për çdo përpjekje ambicioze që duhet të dëgjojë.

Është e lehtë të matësh suksesin konvencional. Ju shikoni gjendjen tuaj bankare, kontrolloni numrin e ndjekësve tuaj, ose shfaqni makinën me shkëlqim në rrugë. Matja e suksesit real, të brendshëm është më e vështirë. Sidoqoftë, Ferriss sugjeron një shënues të qartë nëse e keni bërë atë psikologjikisht që çdokush mund ta përdorë si pikë referimi për përparimin e tij të brendshëm.

“Si ndiheni kur zgjoheni dhe para gjumit dhe sa lehtë bini në gjumë? Koha në shtrat në mëngjes dhe natën ju tregon të gjitha ato që ju duhet të dini“, pohon Ferriss.

A zgjoheni të shqetësuar apo me energji? Dëshironi të ngriheni nga shtrati apo të fshiheni nën mbulesë? Natën, a largoheni paqësisht ose luftoni me shqetësimet përreth dhe keqardhjet bezdisëse? Nëse doni të shihni nëse jeni të suksesshëm, sugjeron Ferriss, gjithçka që duhet të bëni është të pyesni veten se si flini natën.

“Do ta kisha të vështirë ta quaj veten të suksesshëm nëse po përjetoj ankth, frikë, keqardhje kur jam në shtrat në mëngjes ose para se të shkoj në shtrat”, përfundon ai. Më shumë prej nesh ndoshta duhet të miratojnë këtë përkufizim të suksesit.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0