Ndërsa Apple mbetet marka më e vlefshme në botë me një vlerësim prej 355 miliardë dollarësh, TikTok tani është marka me rritjen më të shpejtë në botë me një vlerë të pabesueshme prej 215%, sipas një raporti të ri.
Renditja vjetore e “Brand Finance Global 500” raportoi se shërbimi i rrjeteve sociale i fokusuar në video u trefishua në vlerën e markës gjatë vitit të kaluar. Vlera e markës së aplikacionit është rritur nga 18.7 miliardë dollarë në 2021 në 59 miliardë dollarë këtë vit. TikTok ka zënë vendin e 18-të në mesin e 500 markave më të vlefshme në botë dhe është hyrja e re më e lartë në listë.
Lexo edhe: 34% e Gjeneratës Z janë duke mësuar për financat personal nga Youtube dhe TikTok
Argëtimi digjital, mediat sociale dhe shërbimet e transmetimit panë rritje masive gjatë gjithë pandemisë. Raporti vuri në dukje se rritja e TikTok është dëshmi se si ka ndryshuar konsumi i medias. Jo vetëm që përmbajtja e TikTok është e lehtë për t’u konsumuar dhe argëtuese, por shërbimi veproi gjithashtu si një prizë krijuese dhe u dha njerëzve një mënyrë për t’u lidhur gjatë kufizimeve dhe bllokimit.
Raporti shtoi se ndërsa aplikacioni fillimisht ishte më i popullarizuari me përdoruesit e Gjeneratës Z, partneritetet strategjike – siç është sponsorizimi i turneut UEFA Euro 2020 – e ekspozuan aplikacionin ndaj demografive të tjera.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.