Thirrje për startupet për sfidën“Driving The Future Of Mobility” - Business Magazine Albania

Thirrje për startupet për sfidën“Driving The Future Of Mobility”

E ardhmja e mobilitetit është një sfidë për startupet dhe novatorët evropianë që formojnë industrinë e transportit. Aplikoni me zgjidhjen tuaj ekzistuese për një ose më shumë nga sfidat tona dhe përfitoni nga mentorimi i Magna dhe paratë e fituara pa kapital, si dhe potencialin për të vazhduar punën me Magna.

Magna është furnizuesi kryesor automobilistik global që vepron në mbi 29 vende me 327 operacione prodhuese, duke i bërë ata furnizuesit më të larmishëm të automobilave në botë.

Nëse keni një teknologji ose ide që bën pjesë në këto kategori kryesore, ne duam të dëgjojmë nga ju!

Këto janë 4 sfidat me të cilat do të përballeni:

#1 Autonomia

Lejimi i automjeteve vetëlëvizëse, nëpërmjet përdorimit të sensorëve, procesorëve, inteligjencës artificiale ose mjeteve të tjera.

#2 Makinë e lidhur

Nxitja e komunikimit me automjete të tjera, serverë cloud ose infrastrukturën e transportit.

#3 Lëvizshmëria si shërbim (MaaS)

Ndërprerja e modeleve të biznesit të transportit ose teknologjive mbështetëse që sfidojnë pronësinë tradicionale të automjeteve ose nevojën për automjete private.

#4 Zgjidhjet e mobilitetit

Teknologjitë dhe shërbimet që përmirësojnë cilësinë, kohën ose koston e përvojës së lëvizshmërisë.

Apliko këtu: http://bit.ly/2yT1kh6

Fituesit do të shpallen në 27 nëntor 2017.

Eventi i mentorimit me Magna do të mabhet në Mynih, Gjermani në datën 12 dhjetor 2017.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0