Thirrje për startupet për sfidën“Driving The Future Of Mobility”

E ardhmja e mobilitetit është një sfidë për startupet dhe novatorët evropianë që formojnë industrinë e transportit. Aplikoni me zgjidhjen tuaj ekzistuese për një ose më shumë nga sfidat tona dhe përfitoni nga mentorimi i Magna dhe paratë e fituara pa kapital, si dhe potencialin për të vazhduar punën me Magna.

Magna është furnizuesi kryesor automobilistik global që vepron në mbi 29 vende me 327 operacione prodhuese, duke i bërë ata furnizuesit më të larmishëm të automobilave në botë.

Nëse keni një teknologji ose ide që bën pjesë në këto kategori kryesore, ne duam të dëgjojmë nga ju!

Këto janë 4 sfidat me të cilat do të përballeni:

#1 Autonomia

Lejimi i automjeteve vetëlëvizëse, nëpërmjet përdorimit të sensorëve, procesorëve, inteligjencës artificiale ose mjeteve të tjera.

#2 Makinë e lidhur

Nxitja e komunikimit me automjete të tjera, serverë cloud ose infrastrukturën e transportit.

#3 Lëvizshmëria si shërbim (MaaS)

Ndërprerja e modeleve të biznesit të transportit ose teknologjive mbështetëse që sfidojnë pronësinë tradicionale të automjeteve ose nevojën për automjete private.

#4 Zgjidhjet e mobilitetit

Teknologjitë dhe shërbimet që përmirësojnë cilësinë, kohën ose koston e përvojës së lëvizshmërisë.

Apliko këtu: http://bit.ly/2yT1kh6

Fituesit do të shpallen në 27 nëntor 2017.

Eventi i mentorimit me Magna do të mabhet në Mynih, Gjermani në datën 12 dhjetor 2017.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale