Themeluesi i Legion synon të mbyllë hendekun midis asaj që kanë nevojë punëdhënësit dhe punëtorët - Business Magazine Albania

Themeluesi i Legion synon të mbyllë hendekun midis asaj që kanë nevojë punëdhënësit dhe punëtorët

Legion

Ndërsa po bënte një udhëtim të gjatë nëpër SHBA vite më parë, Sanish Mondkar kuptoi se kishte shkëputje të forta dhe problematike midis punëdhënësve dhe stafit që ata punësojnë.

Për kritikët e kapitalizmit të fazës së vonë, ky mund të duket si një vëzhgim i qartë. Por, Mondkar, i cili ka një master në shkencat kompjuterike nga Cornell, thotë se duke parë çështjet nga afër bëri të gjithë ndryshimin.

“Duke udhëtuar nga qyteti në qytet, nuk mund të mos vija re tabelat e përhershme “me qira” që suvatojnë dritaret e bizneseve të panumërta që kërkojnë punë intensive si shitësit me pakicë dhe restorantet. Në të njëjtën kohë, pashë punonjës që ndryshonin shpesh punë, por duke luftuar për të siguruar pagën e jetesës. Kjo pabarazi mes nevojave të punëdhënësve dhe realitetit të punëtorëve më goditi një problem”, tha ai.

“Objektivi im ishte të rindërtoj kategorinë e ndërmarrjeve të menaxhimit të fuqisë punëtore në mënyrë që të maksimizoj efikasitetin e punës për bizneset dhe t’u japë vlerë punëtorëve në të njëjtën kohë. Doja të diferencoja vetë kompaninë me fokus në automatizimin inteligjent të WFM dhe propozimin e vlerës së punonjësve”, tha Mondkar.

Legion është krijuar për të mbështetur klientët, punëdhënës si Cinemark, Dollar General, Five Below dhe Panda Express, në menaxhimin e stafit të tyre për orë duke automatizuar vendime të caktuara. Duke marrë parasysh parashikimin e kërkesës, optimizimin e punës dhe preferencat e punonjësve, platforma e Legion gjeneron oraret e punës.

Punonjësit, kompanitë e të cilëve janë në Legion, mund të përdorin aplikacionin e tij celular për të kërkuar se si duan të punojnë dhe për të caktuar orët e tyre të preferuara. Më pas, algoritmi i Legjionit përpiqet të përputhë preferencat e punëtorëve me nevojat e biznesit.

 

Legion

 

“Ne përdorim algoritme të trajnuar mbi një përzierje të të dhënave të klientit dhe të dhënave të palëve të treta, të cilat Legion i grumbullon nga partnerët e tij. Ky integrim lejon parashikime për planifikimin dhe shpërndarjen e burimeve”, tha Mondkar.

“Për të tërhequr dhe mbajtur staf, kompanitë që punësojnë duhet të ofrojnë fleksibilitetin. Legion e ofron këtë me automatizimin inteligjent të planifikimit. Menaxherët mund të përshtatin stafin me kërkesën e parashikuar, duke mbyllur hendekun midis nevojave të punonjësve dhe nevojave të biznesit”, tha Mondkar.

Gjithçka është mirë dhe në rregull, por ka dy gjëra shqetësuese që bien në sy rreth Legion: politika e tij e privatësisë dhe programi i aksesit në pagë të fituar (EWA).

Legion thotë se ruan të dhënat e klientit për shtatë vjet si parazgjedhje. Të dhënat përfshijnë informacione personale të identifikueshme si emrat dhe mbiemrat e punëtorëve, adresat e emailit dhe të shtëpisë, moshat, fotot dhe preferencat e punës.

Problemi tjetër me Legion është InstantPay, programi EWA i Legion-it, i cili i lejon punonjësit të kenë akses në një pjesë të pagave të tyre të fituara përpara ditëve të pagave të planifikuara. Legjioni i ngarkon punëtorët 2,99 dollarë për transferimet e menjëhershme të pagave të fituara, ndërsa transfertat e ditës së ardhshme janë falas, kjo mund të mos duket shumë, por mund të shtohet për një punëtor me të ardhura të ulëta. Legion e parashtron këtë si një përfitim për punëtorët në orë që u jep atyre “fleksibilitet më të madh” dhe “kontroll” mbi financat e tyre, si dhe një mjet për mbajtjen e biznesit. Por programet EWA janë nën vëzhgim nga politikëbërësit, avokatët e të drejtave të konsumatorëve dhe punëdhënësit. 

 

Legion

 

Përveç kësaj, nuk është e qartë nëse programet EWA janë një fitore neto për punëdhënësit. Por, kompania duket se po rritet fuqishëm pavarësisht konkurrencës nga kompani si Ceridian’s Dayforce, Quinyx dhe UKG, me të ardhurat dhe rezervimet që u rritën përkatësisht 55% dhe 125% vitin e kaluar. Kjo është edhe më mbresëlënëse duke pasur parasysh se financimi për startup-et e teknologjisë së burimeve njerëzore ra në nivelin më të ulët tre-vjeçar vitin e kaluar – 3.3 miliardë dollarë, nga 10.5 miliardë dollarë në 2021.

Legion, i cili fiton para duke tarifuar abonimet e llogaritura nga numri i punëtorëve për orë që punëson një kompani, planifikon të vendosë kapitalin e tij të grumbulluar së fundmi drejt rritjes së fuqisë punëtore prej 200 punonjësish, me fokus në zgjerimin e ekipeve të kërkimit dhe zhvillimit dhe ekipeve që përballen me klientët dhe nisjen e “go-to”. Deri më sot, Legion’s ka mbledhur 145 milionë dollarë.

“Legion do të përdorë fondet tona për të nxitur inovacione të vazhdueshme në menaxhimin e fuqisë punëtore, duke përfshirë investime të thella në kërkim dhe zhvillim. Legion ka qenë relativisht i izoluar nga ngadalësimi më i gjerë i teknologjisë, falë fokusit tonë në industritë intensive të punës. Kjo shtrirje strategjike na pozicionon mirë për të lundruar në mënyrë efektive çdo pengesë të mundshme ekonomike”, tha Mondkar. 

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0