Televizori qe njeh shijet e perdoruesve - Business Magazine Albania

Televizori qe njeh shijet e perdoruesve


Gjithmone ka qene nje ves biseda me televizorin per cdo kategori shikuesish. Sa protagoniste kemi pare qe prezantojne ne televizione te ndryshme dhe ne raste nervozizmi nuk kane cfare te bejne kur del ndonje fjale e padeshiruar nga goja?

E mira e kesaj ceshtjeje eshte qe televizori nuk mund te ktheje pergjigje. Ne forumin Samsung Forum ne Montecarlo jane prezantuar televizoret e pare inteligjente qe premtojne se do te kuptojne gjuhen per te gjitha ditet dhe do t’i pergjigjen komandave zanore te perdoruesve.

Duke qene frut i teknologjise aziatike, televizoret e zgjuar do te evitojne me finese cdo fyerje nga ana e spektatorit ne fusha futbolli, emisione, etj. Ndersa per te tjerat do te kryejne thjesht detyren, do te dine programet me filma qe do te transmetohen, mjafton t’i pyesni me ze te larte.

Po ashtu me ze do te mund ta ndizni dhe ta fikni televizorin. Objektivi i gjigandit korean, lider global ne konsumin e elektronikes, eshte qe televizori te behet qender i nje universi multimedial, te permbaje shume platforma si, dekoder, kompjuter, tablet, smartphone, etj.

Keshtu qe ky televizor do te jete ne gjendje te memorizoje shijet e perdoruesve dhe t’i propozoje programet qe i pershtaten. Me ane te ekranit po ashtu do te keni mundesi te lidheni me rrjetet sociale.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0