Ajo ka një histori të pasur, e cila fatkeqsisht nuk dëgjohet shumë edhe për shkak të influencë së ulët që Italia ka në arenën ndërkombëtare. Kjo, krahasur me Gjermaninë, e cila i jep shumë më tepër prioritet kompanive vendase. Ndonëse disa prej tyre janë kompani krejt të zakonshme, Alfa Romeo, bashkë edhe me kompani të tjera që kanë një traditë të pasur, humbin në lumin e lajmeve dhe fjalëve për kompanitë e prodhimit në masë. Në fakt, nuk kishte si të ndodhte ndryshe kur sot të pakët janë personat, të cilët e shohin makinën më shumë se thjeshtë një mjet transporti.
Por të bukurën askush nuk mund ta nënvlerësojë. Pas një periudhe kohe pak “të errët” për kompaninë, ishte viti 2013 kur gjithçka filloi të ndryshojë. Në fakt, në vitin 2007, filloi prodhimi i Alfa Romeo 8C kompedicione, por ajo u prodhua në numër të limituar dhe për një çmim goxha të lartë.
E kështu në vitin 2011, u prezantua koncepti i parë i 4C. 2 vite më pas, në 2013 Geneva Motor Show, 4C u prezantua si një makinë e prodhimit në seri.
Ajo është një makinë, e cila me të vërtetë do goxha pasion që të kuptohet. Me peshë nën 1 ton, pas 2 sediljeve të vetme të makinës ndodhet një motorr 1.75 litër turbo. Bërdhama kryesore e shasisë së makinës është tërësisht prej fibre karboni. Opsional, është edhe paisja e saj me panele të jashme karboni.
I gjithë procesi i ndërtimit të kësaj vogëlusheje, është thuajse një vepër arti…ashtu edhe si vetë ajo.
https://youtu.be/faFo40izlhk
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.