Të gjitha produktet anti-Covid në një dyqan të vetëm

Të gjitha produktet anti-Covid në një dyqan të vetëm

anti-Covid

Një pjesë e madhe e bizneseve janë vënë në vështirësi për shkak të pandemisë së koronavirusit, por disa të tjerë e kanë kanë konsideruar këtë si kohën më të mirë për të hapur një biznes. Madje, disa prej tyre janë frymëzuar nga periudha në karantinë.

Një qendër tregtare në Miami ka tërhequr vëmendjen e mediave në SHBA, për shkak të emrit dhe artikujve në dyqan. Dyqani “Covid-19 Essentials” u hap pas karantinës në Miami, duke përdorur pandeminë si një arsye për të hyrë në treg.

Kushdo që hyn në dyqanin “Covid-19 Essentials”, fillimisht mat temperaturën përmes pajisjes së teknologjisë së lartë, të vendosur në hyrje.

Lexoni: Lançohet dua.com, aplikacioni që bashkon shqiptarët në mbarë botën

Brenda në dyqan ka një shumëllojshmëri maskash, përfshirë ato me filtra karboni dhe një sërë opsionesh për të blerë një maskë të personalizuar sipas dëshirës. Klientët mund të blejnë aty maska, xhel dezinfektues, matës të temperaturës dhe më shumë produkte të tjera.

“Ne kemi gjithçka, që lidhet me COVID-19” – thotë Nadav Benimetzky për televizionin WSVN.

Ai thotë se “kërkesa ishte atje”. Të gjithë kërkonin maska, pajisje sanitare dhe gjithçka që lidhet me Covid. Ai thjesht ua bëri më të thjeshtë klientëve për t’i gjetur ato. Dyqani i ri ka tërhequr vëmendjen e përdoruesve në rrjetet sociale.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0