Lançohet dua.com, aplikacioni që bashkon shqiptarët në mbarë botën

Lançohet dua.com, aplikacioni që bashkon shqiptarët në mbarë botën

dua.com

Sot, më 22 qershor 2020, u lançua zyrtarisht dua.com, platforma  e cila ka për mision bashkimin e shqiptarëve kudo në botë. E themeluar prej dy shqiptarëve nga diaspora dhe me një histori inspiruese, aplikacioni dua.com prej ditës së sotme do të jetë në dispozicion për t’u shkarkuar nga të gjithë. Themeluesit e platformës janë Valon Asani dhe Larklind Cerkezi.

Interesimi për dua.com ka bërë që vetëm pak orë pas lançimit, të renditet i pari në listen e aplikacioneve shqiptare në App Store.

dua.com
Për të mësuar më tepër rreth platformës, ne kemi zhvilluar një intervistë ekskluzive me njërin prej themeluesve, Valon Asani.

Si ndiheni sot në lançimin e dua.com?

Jemi shumë të emocionuar, por edhe të lumtur njëkohësisht, që kemi arritur ta lançojmë dua.com, brenda një kohe të shkurtër. Festimeve tona modeste në zyrë iu bashkuan edhe miqtë dhe familjarët, duke i shtuar vlera kësaj dite.

Sa kohë kishit që përgatiteshit?

Kemi filluar përgatitjet në gusht të vitit 2019, por zhvillimi i aplikacionit, të cilin lançuam sot, ka filluar në shkurt 2020. Pra kemi punuar rreth 4 muaj për të ndërtuar aplikacionin.

Çfarë presin investitorët nga platforma juaj?

Pritshmëritë e investitorëve janë po aq të mëdha sa edhe tonat. Synojmë që brenda ditës së sotme të arrijmë mbi 10 mijë përdorues. Më pas do të vazhdojmë punën intensive për të prezantuar aplikacionin tek komuniteti shqiptar në mbarë botën, duke rritur kështu numrin e përdoruesve.

Cili është misioni, që do të realizojë dua.com?

Misioni i dua.com është të bashkojë shqiptarët anembanë botës. Me një vizion për të krijuar ekosistemin më të madh social për shqiptarët, aplikacioni dua.com do t’ju mundësojë krijimin e njohjeve të reja si të dashurisë gjithashtu edhe atyre shoqërore e biznesore. Gjithashtu do të ofrojmë edhe mundësinë për të kërkuar dhe ofruar ndihmë, në mnëyrë që shqiptarët të jenë sa më pranë njëri-tjetrit.

Çfarë sjell ndryshe për shqiptarët kjo platformë?

dua.com nuk është vetëm një aplikacion, por në vetvete përbën ndryshim. Platforma jonë është një lëvizje, e cila ka si mision bashkimin e shqiptarëve, fillimisht në tre fusha: dashuri, biznes dhe çështje sociale. Padyshim që në objektivat e së ardhmes kemi të përfshirë zgjerimin e këtyre fushave. Ne duam që shqiptarët ta ndihmojnë njëri-tjetrin.

Sa përdorues keni pasur para lançimit?

Kemi pasur 2100 përdorues, të cilët e kanë përdorur në mënyrë aktive aplikacionin, ndërkohë kemi pasur rreth 5000 përdorues, të cilët kanë bërë subscribe. Përsa i përket komunitetit tonë në rrjetet sociale, numërojmë rreth 350 mijë përdorues në të gjithë botën.

Si do të funksionojë aplikacioni juaj?

Për të qenë një prej mijëra shqiptarëve të regjistruar deri tani në dua.com, mjafton të shkarkoni aplikacionin në telefonin tuaj. Për të bërë një gjë të tillë mjafton të kërkoni për dua.com në App Store ose Play Store ose duke klikuar këtu.

Përdoruesi mund të krijojë një profil personal. Pasi verifikohet llogaria, përdoruesi ngarkon një foto dhe më pas shkruan të dhënat personale. Pasi profili plotësohet, mund të fillojë përdorimi aktiv i tij.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0