Lançohet dua.com, aplikacioni që bashkon shqiptarët në mbarë botën

dua.com

Sot, më 22 qershor 2020, u lançua zyrtarisht dua.com, platforma  e cila ka për mision bashkimin e shqiptarëve kudo në botë. E themeluar prej dy shqiptarëve nga diaspora dhe me një histori inspiruese, aplikacioni dua.com prej ditës së sotme do të jetë në dispozicion për t’u shkarkuar nga të gjithë. Themeluesit e platformës janë Valon Asani dhe Larklind Cerkezi.

Interesimi për dua.com ka bërë që vetëm pak orë pas lançimit, të renditet i pari në listen e aplikacioneve shqiptare në App Store.

dua.com
Për të mësuar më tepër rreth platformës, ne kemi zhvilluar një intervistë ekskluzive me njërin prej themeluesve, Valon Asani.

Si ndiheni sot në lançimin e dua.com?

Jemi shumë të emocionuar, por edhe të lumtur njëkohësisht, që kemi arritur ta lançojmë dua.com, brenda një kohe të shkurtër. Festimeve tona modeste në zyrë iu bashkuan edhe miqtë dhe familjarët, duke i shtuar vlera kësaj dite.

Sa kohë kishit që përgatiteshit?

Kemi filluar përgatitjet në gusht të vitit 2019, por zhvillimi i aplikacionit, të cilin lançuam sot, ka filluar në shkurt 2020. Pra kemi punuar rreth 4 muaj për të ndërtuar aplikacionin.

Çfarë presin investitorët nga platforma juaj?

Pritshmëritë e investitorëve janë po aq të mëdha sa edhe tonat. Synojmë që brenda ditës së sotme të arrijmë mbi 10 mijë përdorues. Më pas do të vazhdojmë punën intensive për të prezantuar aplikacionin tek komuniteti shqiptar në mbarë botën, duke rritur kështu numrin e përdoruesve.

Cili është misioni, që do të realizojë dua.com?

Misioni i dua.com është të bashkojë shqiptarët anembanë botës. Me një vizion për të krijuar ekosistemin më të madh social për shqiptarët, aplikacioni dua.com do t’ju mundësojë krijimin e njohjeve të reja si të dashurisë gjithashtu edhe atyre shoqërore e biznesore. Gjithashtu do të ofrojmë edhe mundësinë për të kërkuar dhe ofruar ndihmë, në mnëyrë që shqiptarët të jenë sa më pranë njëri-tjetrit.

Çfarë sjell ndryshe për shqiptarët kjo platformë?

dua.com nuk është vetëm një aplikacion, por në vetvete përbën ndryshim. Platforma jonë është një lëvizje, e cila ka si mision bashkimin e shqiptarëve, fillimisht në tre fusha: dashuri, biznes dhe çështje sociale. Padyshim që në objektivat e së ardhmes kemi të përfshirë zgjerimin e këtyre fushave. Ne duam që shqiptarët ta ndihmojnë njëri-tjetrin.

Sa përdorues keni pasur para lançimit?

Kemi pasur 2100 përdorues, të cilët e kanë përdorur në mënyrë aktive aplikacionin, ndërkohë kemi pasur rreth 5000 përdorues, të cilët kanë bërë subscribe. Përsa i përket komunitetit tonë në rrjetet sociale, numërojmë rreth 350 mijë përdorues në të gjithë botën.

Si do të funksionojë aplikacioni juaj?

Për të qenë një prej mijëra shqiptarëve të regjistruar deri tani në dua.com, mjafton të shkarkoni aplikacionin në telefonin tuaj. Për të bërë një gjë të tillë mjafton të kërkoni për dua.com në App Store ose Play Store ose duke klikuar këtu.

Përdoruesi mund të krijojë një profil personal. Pasi verifikohet llogaria, përdoruesi ngarkon një foto dhe më pas shkruan të dhënat personale. Pasi profili plotësohet, mund të fillojë përdorimi aktiv i tij.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale