Suksesi i startup-ve varet nga këto rregulla

startup

Investitori dhe sipërmarrësi i ‘Shark Tank’ Daymond John tregon se çelësi i suksesit për një startup është “praktika e qëllimshme”. Pavarësisht suksesit të tij duke investuar në Shark Tank, si dhe përvojën e tij në ndërtimin e FUBU në një markë veshjesh që ka fituar më shumë se 6 miliardë dollarë, Daymond John është shumë i sinqertë në lidhje me kufizimet e tij.

“Nuk mund të ndihmoj … çdo biznes. Nëse do të ishte kështu, FUBU do të ishte Nike”, i tha Xhoni audiencës virtuale në Vizion Conferenc Inc. 5000 të Mërkurën. Njohja e kufizimeve është po aq e rëndësishme sa të dini se çfarë ju bën të suksesshëm, tha John gjatë një interviste me kryeredaktorin e Inc.com Scott Omelianuk. Ai vazhdoi të ofrojë disa blerje që vlejnë për themeluesit në çdo fazë të ndërtimit dhe drejtimit të kompanive të tyre.

1.Mos ndaloni kurrë së mësuari

Gjatë pandemisë Covid-19, Xhoni ka qëndruar në shtëpi si çdokush tjetër. Si e ka kaluar kohën e tij? Duke marrë sa më shumë kurse dixhitale. “Unë duhet të di më mirë koston e blerjes së klientit këto ditë. Duhet të marr vendime më të informuara si një investitor”, pranoi ai. Kështu që po zhytej në gjithçka që mund të gjejë në marketing në internet, taktika dixhitale të konvertimit dhe më shumë. “Mos ndaloni kurrë të mësuarit … kjo është ajo që bëjnë sipërmarrësit e vërtetë”, tha ai. “Ata mësojnë ngadalë dhe janë në brendësi për një kohë të gjatë”.

2.Gjithmonë kujdesuni për klientët aktualë përpara se të përpiqeni të gjeni të rinj

John tha se e mësoi këtë këshillë nga kalimi i kohës me miliarderë, të cilët kanë rindërtuar pasurinë e tyre me kalimin e kohës. Kur këshillon kompanitë, ai gjithmonë favorizon atë që kërkon të rritet kundrejt atyre që përpiqen të lëvizin në tregje të reja. Ai e krahason atë me taktikën e McDonald’s për të rritur përmasat e patateve. “Është shumë e vështirë të blesh klientë të rinj, tha ai. “Para se të kërkoni klientë të rinj, kujdesuni për ankesat e konsumatorëve tuaj. Ata janë duke ngritur duart e tyre dhe duke thënë,” Unë kam nevojë për më shumë dashuri”. Kujdesuni për ta dhe ata do të jenë ambasadorët tuaj të rinj “.

Lexo:E vërteta lëndon, por të rrit

3.Hetoni rrënjën e dështimeve tuaja.

John pranoi se në këtë pikë të jetës së tij, ai ende e gjen veten duke rivlerësuar gabimet që ka bërë gjatë karrierës së tij. Ky vetë-reflektim i sinqertë e ka ndihmuar atë të kuptojë se dështimet e tij ndodhën për tre arsye të ndryshme. Në fillim, e kishte fajin e kishte mungesa e njohurive financiare. Por më pas, pasi e rregulloi atë mangësi, ai hodhi paratë e tij në shumë biznese. Më në fund, egoja u pengua. Kishte raste kur ai mendonte, “Unë jam Daymond John, padyshim që mund të ndihmoj sepse më vulosët emrin tim në një biznes”. Realiteti është, “Daymond John duhet të ngrihet dhe ta bëjë gomarin e tij të punojë si të gjithë të tjerët”, tha ai. Të qenit i sinqertë me veten, kërkon shumë kujdes për të thënë PO.

4.Kuptoni se çfarë ju bën të suksesshëm.

Përvojat më të frytshme që kishte John’s, si themelues dhe si investitor, ndajnë një temë të përbashkët: pasionin. “Nëse nuk e dua vërtet një ide, nuk kaloj kohë duke bërë detyrat e shtëpisë për ta kuptuar atë dhe nuk mund ta kuptoj kush është partneri më i mirë strategjik,” tha ai. Pra, “Unë nuk investoj në njerëz për të cilët nuk kam një pasion të fortë. Duhet të ndihemi sikur është Krishtlindje çdo ditë kur zbulojmë një mënyrë të re të operimit të biznesit.”

INC

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale