Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t'i shpëtonte falimentimit

Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t’i shpëtonte falimentimit


Vetëm një pyetje e Steve Jobs e bëri kompaninë Apple të ngjitej nga falimentimi në 1 bilionë dollarë fitime.

Jobs ishte kthyer në Apple për një mbledhje me stafin. Apple kishte 90 ditë para të mbetura në bankë. E ardhmja dukej e zymtë dhe pak njerëz i dhanë atij një shans për të mbijetuar, pa e ditur se ajo do të bëhej kompania e parë amerikane që arriti 1 bilionë $ në vlerën e tregut.

Në 23 shtator të vitit 1997, Jobs i tha stafit të tij se Apple kishte eleminuar 70% të produkteve të saj. pyetja që e bëri kompaninë të vihej në lëvizje dhe të synonte rimëkëmbjen ishte: “Kush është Apple dhe cili është vendi ynë në botë?”

Përgjgjia e kësaj pyetje e drejtoi kompaninë në realizimin e fushatës së suksesshme “Think Different”, duke e bërë Apple kompaninë më me vlerë në tregun amerikan.

Nuk mund të frymëzosh një skuadër nëse nuk arrin të frymëzosh veten. Por nuk është mjaftueshëm të pyesësh, “Çfarë pasioni ke?”. Steve Job na ka treguar se liderët e vërtet bëjnë pyetje me kuptim për qëllimin e një kompanie. “Vlera thelbësore e Apple është se ne besojmë se njerëzit me pasion mund ta ndryshojnë botën për më mirë. Njerëzit që janë aq të çmendur sa të mendojnë se mund ta ndryshojnë botën janë ata që në fakt e bëjnë.”

Pyeteni veten dhe skuadrën tuaj:

Çfarë të motivon çdo ditë?

Çfarë e bën zemrën tënde të këndoj?

Si t’i ndihmojmë klientët tanë të arrijnë ëndrrat e tyre?

Cila është vlera jonë thelbësore?

Cili është qëllimi jonë?

Cili është vendi ynë në botë?

Përgjigjet e këtyre pyetjeve luajnë një rol të rëndësishëm në komunikimin e një kompanie dhe misionin e saj kryesor.

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0