Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t'i shpëtonte falimentimit

Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t’i shpëtonte falimentimit


Vetëm një pyetje e Steve Jobs e bëri kompaninë Apple të ngjitej nga falimentimi në 1 bilionë dollarë fitime.

Jobs ishte kthyer në Apple për një mbledhje me stafin. Apple kishte 90 ditë para të mbetura në bankë. E ardhmja dukej e zymtë dhe pak njerëz i dhanë atij një shans për të mbijetuar, pa e ditur se ajo do të bëhej kompania e parë amerikane që arriti 1 bilionë $ në vlerën e tregut.

Në 23 shtator të vitit 1997, Jobs i tha stafit të tij se Apple kishte eleminuar 70% të produkteve të saj. pyetja që e bëri kompaninë të vihej në lëvizje dhe të synonte rimëkëmbjen ishte: “Kush është Apple dhe cili është vendi ynë në botë?”

Përgjgjia e kësaj pyetje e drejtoi kompaninë në realizimin e fushatës së suksesshme “Think Different”, duke e bërë Apple kompaninë më me vlerë në tregun amerikan.

Nuk mund të frymëzosh një skuadër nëse nuk arrin të frymëzosh veten. Por nuk është mjaftueshëm të pyesësh, “Çfarë pasioni ke?”. Steve Job na ka treguar se liderët e vërtet bëjnë pyetje me kuptim për qëllimin e një kompanie. “Vlera thelbësore e Apple është se ne besojmë se njerëzit me pasion mund ta ndryshojnë botën për më mirë. Njerëzit që janë aq të çmendur sa të mendojnë se mund ta ndryshojnë botën janë ata që në fakt e bëjnë.”

Pyeteni veten dhe skuadrën tuaj:

Çfarë të motivon çdo ditë?

Çfarë e bën zemrën tënde të këndoj?

Si t’i ndihmojmë klientët tanë të arrijnë ëndrrat e tyre?

Cila është vlera jonë thelbësore?

Cili është qëllimi jonë?

Cili është vendi ynë në botë?

Përgjigjet e këtyre pyetjeve luajnë një rol të rëndësishëm në komunikimin e një kompanie dhe misionin e saj kryesor.

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0