Strategjia e Steve Jobs që e bëri kompaninë Apple t’i shpëtonte falimentimit


Vetëm një pyetje e Steve Jobs e bëri kompaninë Apple të ngjitej nga falimentimi në 1 bilionë dollarë fitime.

Jobs ishte kthyer në Apple për një mbledhje me stafin. Apple kishte 90 ditë para të mbetura në bankë. E ardhmja dukej e zymtë dhe pak njerëz i dhanë atij një shans për të mbijetuar, pa e ditur se ajo do të bëhej kompania e parë amerikane që arriti 1 bilionë $ në vlerën e tregut.

Në 23 shtator të vitit 1997, Jobs i tha stafit të tij se Apple kishte eleminuar 70% të produkteve të saj. pyetja që e bëri kompaninë të vihej në lëvizje dhe të synonte rimëkëmbjen ishte: “Kush është Apple dhe cili është vendi ynë në botë?”

Përgjgjia e kësaj pyetje e drejtoi kompaninë në realizimin e fushatës së suksesshme “Think Different”, duke e bërë Apple kompaninë më me vlerë në tregun amerikan.

Nuk mund të frymëzosh një skuadër nëse nuk arrin të frymëzosh veten. Por nuk është mjaftueshëm të pyesësh, “Çfarë pasioni ke?”. Steve Job na ka treguar se liderët e vërtet bëjnë pyetje me kuptim për qëllimin e një kompanie. “Vlera thelbësore e Apple është se ne besojmë se njerëzit me pasion mund ta ndryshojnë botën për më mirë. Njerëzit që janë aq të çmendur sa të mendojnë se mund ta ndryshojnë botën janë ata që në fakt e bëjnë.”

Pyeteni veten dhe skuadrën tuaj:

Çfarë të motivon çdo ditë?

Çfarë e bën zemrën tënde të këndoj?

Si t’i ndihmojmë klientët tanë të arrijnë ëndrrat e tyre?

Cila është vlera jonë thelbësore?

Cili është qëllimi jonë?

Cili është vendi ynë në botë?

Përgjigjet e këtyre pyetjeve luajnë një rol të rëndësishëm në komunikimin e një kompanie dhe misionin e saj kryesor.

/Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale