Steve Jobs parashikoi ChatGPT në 1985?! - Business Magazine Albania

Steve Jobs parashikoi ChatGPT në 1985?!

Steve Jobs parashikoi ChatGPT në 1985?!

Në një darkë të vitit 1985, Steve Jobs artikuloi një vizion që sot tingëllon si profeci: një botë ku studentët mund të “bisedojnë” me Aristotelin. Ai imagjinoi një kompjuter që do të sillte sërish mendimet e mendimtarëve të mëdhenj dhe do t’i kthente në bashkëbisedues virtualë,  jo thjesht për të lexuar çfarë kishin shkruar, por për të ndërvepruar drejtpërdrejt me ta.

Sot, me mjete si ChatGPT, kjo ide është bërë realitet. Ne mund të simulojmë biseda me figura si Einstein, Mandela apo vetë Jobs. Edhe pse jo perfekte, teknologjia moderne ka realizuar thelbin e asaj që Jobs parashikoi katër dekada më parë.

A do ta kishte dashur Steve Jobs inteligjencën artificiale?

Me shumë gjasa, po. Ai e adhuronte potencialin e teknologjisë për të fuqizuar mendjen njerëzore. Por, duke njohur natyrën e tij kritike dhe kërkuese ndaj përsosmërisë, ai nuk do të kursente komentet e tij të mprehta për mangësitë e saj.

Gjithsesi, është mahnitëse të kuptojmë se po jetojmë në të ardhmen që ai përshkroi dikur me aq vizion.

 

EAI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0