‘Steve Jobs’ është një kompani italiane dhe Apple nuk mund të bëjë asgjë për këtë

‘Steve Jobs’ është një kompani italiane dhe Apple nuk mund të bëjë asgjë për këtë


Pas shumë betejave ligjore, vëllezërit Vincenzo dhe Giacomo Barbato ja kanë dalë të fitojnë betejën kundër Apple, duke fituar dhe të drejtën për ta quajtur kompaninë e tyre “Steve Jobs”.

Debati filloi në vitin 2012, kur dy vëllezërit vunë re se Apple nuk e kishte pëdorur askund emrin e Jobs. Dyshja ishte në fillimet e një procesi për të krijuar një kompani me veshje dhe aksesorë dhe vendosën që “Steve Jobs” do të ishte emri perfekt për markën e tyre.

Apple, siç pritej, i paditi vëllezërit për emrin e markës. Por sipas burimeve të ndryshme flitet se gjigandi ka humbur në gjykatë përballë vëllezërve duke mos e mbrojtur logon Steve Jobs.

Dyshja është e vendosur të vazhdojë të punojë me produktet nën markën ‘Steve Jobs’, duke përfshirë çanta, bluza, xhinse dhe aksesorë të tjerë të modës. Në një intervistë me Business Insider Italia, vëllezërit përmendin se qëllimi i markës Steve Jobs është që me kalimin e kohës të tregëtoj paisje elektronike, pra një ditë, mund të jetë një telefon ‘Steve Jobs’ që konkurron në markën Apple të krijuar nga vet Jobs.

/TheVerge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0