‘Steve Jobs’ është një kompani italiane dhe Apple nuk mund të bëjë asgjë për këtë

‘Steve Jobs’ është një kompani italiane dhe Apple nuk mund të bëjë asgjë për këtë


Pas shumë betejave ligjore, vëllezërit Vincenzo dhe Giacomo Barbato ja kanë dalë të fitojnë betejën kundër Apple, duke fituar dhe të drejtën për ta quajtur kompaninë e tyre “Steve Jobs”.

Debati filloi në vitin 2012, kur dy vëllezërit vunë re se Apple nuk e kishte pëdorur askund emrin e Jobs. Dyshja ishte në fillimet e një procesi për të krijuar një kompani me veshje dhe aksesorë dhe vendosën që “Steve Jobs” do të ishte emri perfekt për markën e tyre.

Apple, siç pritej, i paditi vëllezërit për emrin e markës. Por sipas burimeve të ndryshme flitet se gjigandi ka humbur në gjykatë përballë vëllezërve duke mos e mbrojtur logon Steve Jobs.

Dyshja është e vendosur të vazhdojë të punojë me produktet nën markën ‘Steve Jobs’, duke përfshirë çanta, bluza, xhinse dhe aksesorë të tjerë të modës. Në një intervistë me Business Insider Italia, vëllezërit përmendin se qëllimi i markës Steve Jobs është që me kalimin e kohës të tregëtoj paisje elektronike, pra një ditë, mund të jetë një telefon ‘Steve Jobs’ që konkurron në markën Apple të krijuar nga vet Jobs.

/TheVerge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0