Starbucks do të hapë dyqane në Itali në 2017-n - Business Magazine Albania

Starbucks do të hapë dyqane në Itali në 2017-n


Pra, si do të porosisë ekzaktësisht një italian një kafe ‘venti’?

Starbucks, kompania me bazë në Seattle shpalli të dielën pasdite që do të hapte dyqane në Itali në 2017-ën. E konfirmuar si liçenca italiane e Starbucks, Percassi do të ketë nën zotërim dhe do të drejtojë dyqanet duke filluar me dyqanin e parë në Milano. Kompania e kafesë aktualisht ka më shumë se 23,000 dyqane në të gjithë botën.

“Historia e Starbucks është e lidhur drejtëpërdrejtë me mënyrën se si italianët krijuan dhe ekzekutuan ekspresin perfekt. Çdo gjë që kemi bërë ne bazohet në themelimin e atyre eksperiencave të mrekullueshme që shumë prej nesh kemi patur në Itali, dhe ne kemi aspiruar të jemi një mbrojtës besnik i asaj trashëgimie për 45 vjet,” thotë Howard Schultz, drejtori dhe CEO i Starbucks, një komunikatë për shtypin. “Tani ne do të përpiqemi, me përulësi dhe respekt të madh, për të ndarë atë se çfarë kemi bërë deri më tani dhe atë që kemi mësuar nëpërmjet dyqanit tonë të parë në Itali.”

Nuk ka ende informacione se si vendasit e kanë pritur lajmin, por ata mund të kërkojnë përdorimin e një gjuhe që ka kuptim (si për shembull mospërdorimi i fjalës “venti” për të përshkruar një kafe të gjatë).

Por ata që marrin pjesë në këtë ndërmarrje e dinë se nuk ka për të qenë e lehtë.

“Ne e dimë se do të përballemi me një sfidë unike me hapjen e dyqanit të parë në Itali, vendin e kafesë, dhe ne kemi besim se italianët janë gati për të përjetuar eksperiencën Starbucks, ashtu siç ndodh edhe në shumë tregje të tjera,” thotë presidenti Antonio Percassi në deklaratën për shtyp.

 

/Publikuar më parë në Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0