Nëse kompania juaj është e mbushur me një mori të dhënash, ju me siguri keni gjithçka që ju nevojitet për ta bërë biznesin tuaj të funksionojë më shpejt.
Kjo është sipas shefit të informacionit të Hilton, Michael Leidinger dhe nënpresidentit të Starbucks për teknologjinë e të dhënave dhe analitikës, Rajesh Naidu. Drejtuesit folën për mënyrën se si kompanitë e tyre përkatëse përdorin të dhënat për të krijuar produkte më të mira dhe për të përmirësuar bizneset e tyre.
Këtu janë tre mënyra se si Leidinger dhe Naidu thonë se mund t’i përdorni të dhënat e kompanisë suaj si një armë sekrete.
- Përmirësoni shërbimin tuaj ndaj klientit
Vendndodhjet e Starbucks ruajnë të dhënat në cloud, gjë që i lejon kompanisë t’i aksesojë në kohë reale. Ndërsa Covid-19 mbylli dyqanet, gjiganti i kafesë ndau informacione rreth ndërprerjeve të shërbimit në aplikacionin dhe faqen e tij të internetit. Pothuajse menjëherë, klientët ishin në gjendje të shihnin se cilat dyqane mbetën të hapura, si dhe detaje të tilla se cilat vende do të ofronin marrje të kafeve në dorë dhe do të mbanin tualetet të hapura për klientët, thotë Naidu.
Hilton, ndërkohë, kohët e fundit u bë kompania e parë hoteliere që lejon klientët të rezervojnë dhoma të lidhura kur bëjnë një rezervim në internet, sipas Leidinger. Rezervimi i dhomave që janë ngjitur me njëra-tjetrën kërkonte më parë një bisedë me një përfaqësues të kompanisë. “Kjo trajton një pikë të madhe zhgënjimi të klientit,” thotë Leidinger. “Ai gjithashtu redukton shumë kontaktet e klientëve me hotelet dhe qendrat e thirrjeve,” duke kërkuar kështu më pak burime të kompanisë.
Lexoni: Historiku i markës një shekullore Hilton
- Optimizoni çmimet tuaja
Hilton kohët e fundit migroi të dhënat e saj nga një platformë e vjetër 25-vjeçare në një të bazuar në cloud, duke i lejuar kompanisë të rregullojë në mënyrë strategjike tarifat e dhomave të saj. “Tani jemi në gjendje të parashikojmë dhe t’i përgjigjemi më shpejt dhe me inteligjencë ndryshimeve në kërkesë me çmime optimale,” thotë Leidinger. “Kjo na ka bërë shumë më të shkathët në aftësinë tonë për t’iu përgjigjur kërkesës në kohë reale.”
Më parë, Hilton zakonisht ofronte çmime pesë deri në shtatë nivele që ndryshonin në bazë të kërkesës. Tani, çmimet mund të luhaten minutë pas minute edhe deri në 1 dollarë.
- Krijoni përvoja të reja
Përditësimet më të shpejta do të thotë më pak punë për punonjësit. Hilton së fundmi përmirësoi chatbot-in e tij në internet dhe platformat e automatizuara të mbështetjes zanore duke shtuar përditësime më të shpeshta me të dhënat më të fundit të kompanisë. Rezultati ka qenë një rritje prej 34% në ndërveprimet me klientët që zgjidhen nga përgjigjet e automatizuara, sipas Leidinger.
Ndërkohë, Starbucks hapi së fundmi një vendndodhje në New York City që përdor teknologjinë pa arkë të Amazon Go. Klientët skanojnë një kod QR kur hyjnë në dyqan dhe mund të kapin artikuj të përgatitur më parë. Më pas, një kombinim i kamerave, peshoreve dhe sensorëve përcaktojnë se cilat artikuj u morën dhe ato tarifohen në përputhje me rrethanat. Naidu thotë se duke u bërë një kompani më intensive e të dhënave do të hapë më shumë mundësi, por ai paralajmëron se kjo do të kërkojë gjithmonë një ekuilibër. “Në brendësi,” thotë ai, “ne themi se duhet të jetë “cool, jo rrëqethës”.”
Lexoni: Tre gjëra që mund të mësosh nga Starbucks rreth marketingut në aplikacionet celulare
/inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.