Spotify ka njoftuar se po futet më tej në hapësirën e reklamave me agjencinë e saj të parë krijuese të quajtur Creative Lab, duke ndihmuar markat të krijojnë fushata marketingu me porosi. Gjithashtu kompania është shprehur se do të fillojë testimin e reklamave gjeneruese të AI.
Nisja e Creative Lab tregon se Spotify po shton përpjekjet për të tërhequr reklamues në platformë. Kjo ka të ngjarë të jetë një ofertë tërheqëse për marketuesit, pasi ata do të jenë në gjendje të arrijnë 615 milionë dëgjuesit e Spotify. Për më tepër, Spotify po punon për një mjet të ri të AI për reklamuesit: “Quick Audio”, i cili u mundëson markave të krijojnë skripte dhe zëra duke përdorur AI gjeneruese. Një zëdhënës i kompanisë tha se mjeti do të nisë së shpejti në Spotify Ads Managers.
Një ekzekutiv i Spotify është shprehur më herët se kompania po kërkonte të përdorte AI për të gjeneruar reklama të lexuara nga hosti për autorët e podcasteve.
Markat do të jenë në gjendje të punojnë me ekipin e ri, Creative Lab, për të prodhuar gjëra të tilla si reklama video dhe audio, përvoja dixhitale brenda aplikacionit dhe formate të tjera interaktive reklamash si kartat e thirrjes për veprim (CTA), theksoi zëdhënësi.
“Çdo fushatë që prek Creative Lab është shumë e përshtatur për çdo markë specifike dhe nevojë të biznesit”, u shpreh ai.
Spotify përdori klientin Rockstar Energy Drink si shembull, i cili lançoi një seri koncertesh me transmetim të drejtpërdrejtë “Press Play” brenda aplikacionit të transmetimit të muzikës, duke shfaqur artistë si reperi britanik Stormzy. Një tjetër kompani pijesh, Aperol, do të jetë gjithashtu një klient i Creative Lab.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.