Spotify shpall një agjenci krijuese të brendshme, teston reklama gjeneruese të AI - Business Magazine Albania

Spotify shpall një agjenci krijuese të brendshme, teston reklama gjeneruese të AI

Spotify

Spotify ka njoftuar se po futet më tej në hapësirën e reklamave me agjencinë e saj të parë krijuese të quajtur Creative Lab, duke ndihmuar markat të krijojnë fushata marketingu me porosi. Gjithashtu kompania është shprehur se do të fillojë testimin e reklamave gjeneruese të AI.

Nisja e Creative Lab tregon se Spotify po shton përpjekjet për të tërhequr reklamues në platformë. Kjo ka të ngjarë të jetë një ofertë tërheqëse për marketuesit, pasi ata do të jenë në gjendje të arrijnë 615 milionë dëgjuesit e Spotify. Për më tepër, Spotify po punon për një mjet të ri të AI për reklamuesit: “Quick Audio”, i cili u mundëson markave të krijojnë skripte dhe zëra duke përdorur AI gjeneruese. Një zëdhënës i kompanisë tha se mjeti do të nisë së shpejti në Spotify Ads Managers.

Një ekzekutiv i Spotify është shprehur më herët se kompania po kërkonte të përdorte AI për të gjeneruar reklama të lexuara nga hosti për autorët e podcasteve.

 

Aperol Spotify

 

Markat do të jenë në gjendje të punojnë me ekipin e ri, Creative Lab, për të prodhuar gjëra të tilla si reklama video dhe audio, përvoja dixhitale brenda aplikacionit dhe formate të tjera interaktive reklamash si kartat e thirrjes për veprim (CTA), theksoi zëdhënësi.

“Çdo fushatë që prek Creative Lab është shumë e përshtatur për çdo markë specifike dhe nevojë të biznesit”, u shpreh ai.

Spotify përdori klientin Rockstar Energy Drink si shembull, i cili lançoi një seri koncertesh me transmetim të drejtpërdrejtë “Press Play” brenda aplikacionit të transmetimit të muzikës, duke shfaqur artistë si reperi britanik Stormzy. Një tjetër kompani pijesh, Aperol, do të jetë gjithashtu një klient i Creative Lab.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0