Spotify shpall një agjenci krijuese të brendshme, teston reklama gjeneruese të AI - Business Magazine Albania

Spotify shpall një agjenci krijuese të brendshme, teston reklama gjeneruese të AI

Spotify

Spotify ka njoftuar se po futet më tej në hapësirën e reklamave me agjencinë e saj të parë krijuese të quajtur Creative Lab, duke ndihmuar markat të krijojnë fushata marketingu me porosi. Gjithashtu kompania është shprehur se do të fillojë testimin e reklamave gjeneruese të AI.

Nisja e Creative Lab tregon se Spotify po shton përpjekjet për të tërhequr reklamues në platformë. Kjo ka të ngjarë të jetë një ofertë tërheqëse për marketuesit, pasi ata do të jenë në gjendje të arrijnë 615 milionë dëgjuesit e Spotify. Për më tepër, Spotify po punon për një mjet të ri të AI për reklamuesit: “Quick Audio”, i cili u mundëson markave të krijojnë skripte dhe zëra duke përdorur AI gjeneruese. Një zëdhënës i kompanisë tha se mjeti do të nisë së shpejti në Spotify Ads Managers.

Një ekzekutiv i Spotify është shprehur më herët se kompania po kërkonte të përdorte AI për të gjeneruar reklama të lexuara nga hosti për autorët e podcasteve.

 

Aperol Spotify

 

Markat do të jenë në gjendje të punojnë me ekipin e ri, Creative Lab, për të prodhuar gjëra të tilla si reklama video dhe audio, përvoja dixhitale brenda aplikacionit dhe formate të tjera interaktive reklamash si kartat e thirrjes për veprim (CTA), theksoi zëdhënësi.

“Çdo fushatë që prek Creative Lab është shumë e përshtatur për çdo markë specifike dhe nevojë të biznesit”, u shpreh ai.

Spotify përdori klientin Rockstar Energy Drink si shembull, i cili lançoi një seri koncertesh me transmetim të drejtpërdrejtë “Press Play” brenda aplikacionit të transmetimit të muzikës, duke shfaqur artistë si reperi britanik Stormzy. Një tjetër kompani pijesh, Aperol, do të jetë gjithashtu një klient i Creative Lab.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0