Sistemi i ri i Google parashikon dhe vdekjen

Sistemi i ri i Google parashikon dhe vdekjen

~2 minuta lexim


Google analizon të gjitha aspektet e jetës dixhitale të njerëzve, që nga emaili, kërkimet e bëra në Google, vendodhjen, kalendarët. Kjo do të thotë se ai di shumë për 1.17 miliardë përdoruesit e tij. Por tashmë, gjiganti teknologjik do ta dijë se kur do të vdisni.

Medical Brain, po përdor një mënyrë të re algoritmi të inteligjencës artificiale për të parashikuar gjasat e vdekjes të pacientëve spitalorë.

Ekipi mjekësor IA i Google ka punuar me një softuer neutral i cili skanon të dhënat mjekësore të personit.

Algoritmi përdor grupe të mëdha të dhënash për të përcaktuar nëse pacientët e sëmurë do të mbijetojnë në dy spitale të ndryshme.

Në parashikimin e vdekshmërisë së pacientëve, Medical Brain i Google ishte 95% i saktë në spitalin e parë dhe 93% i saktë në spitalin e dytë.

Ende është herët, por ka të ngjarë që Google do të licencojë këtë sistem në klinika të ndryshme sapo të ketë të dhëna të mjaftueshme për të qenë i zbatueshëm.

/Esquire

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0