Sipas profesionistëve të udhëtimit, kjo është dita më e mirë e javës për të rezervuar një hotel - Business Magazine Albania

Sipas profesionistëve të udhëtimit, kjo është dita më e mirë e javës për të rezervuar një hotel


Fillimi i verës do të thotë që pushimet nën rrezet e diellit janë zyrtarisht të hapura dhe të dhënat e rezervimit të hoteleve mund të nënkuptojnë që ju jeni në kërkim të pushimeve më të përballueshme. Pas analizimit të miliona çmimeve të hoteleve në të gjithë globin, turistët e udhëtimit të Hopper ndanë disa këshilla dhe truke për rezervimin e hoteleve që shpesh ju kursejnë disa të holla, përfshirë ditën më të mirë të javës për të rezervuar.

Lexoni: Si i organizojnë pushimet sipërmarrësit e rinj shqiptarë?

  1. Bëni check-in të Dielën

Mendoni mirë për datën e fillimit të pushimeve tuaja nëse doni të kurseni disa të holla. Në përgjithësi, Hopper zbuloi se e Diela është dita më pak e shtrenjtë e javës për të nisur qëndrimin tuaj në një hotel. Në fakt, nëse rezervoni që të nisni pushimet tuaja të dielën mund t’ju kursejë deri në 19% mbi normat e përgjithshme të dhomës, në krahasim me check-in në mesin e javës. Të dhënat e Hopper më tej zbuluan se e marta është shpesh dita më e shtrenjtë e javës veçanërisht në qytetet e populluara që përjetojnë një pjesë të lartë të trafikut të biznesit të ditëve të javës.

  1. Rezervoni hotelin 1-2 Javë më përpara në qytetet e mëdha

Numrat kanë rëndësi, sidomos kur bëhet fjalë për popullatën e destinacionit tuaj. Udhëtarët, të cilët u drejtohen qyteteve të mëdha për biznes si për shembull (Chicago, Boston dhe Neëw York City) duhet të rezervojnë hotelin 1-2 javë përpara qëndrimit të tyre për çmime optimale. Kjo për shkak se çmimet e hoteleve në këto qytete kanë tendencë të jenë më të lira në minutën e fundit.

Në qytetet më të vogla që kanë një përqendrim më të lartë të udhëtarëve turistë (mendoni St Petersburg, Orlando, dhe Phoenix) Hopper sugjeron që të rezervoni dhomën tuaj 2-3 muaj më parë. Akomodimi në pushimet e fundjavave të njohura si këto ofron norma më të mira 3 muaj përpara dhe çmimet shpesh ndryshojnë për ata që rezervojnë në minutën e fundit.

Lexoni: 4 startup-e inovative që po ndryshojnë mënyrën e udhëtimit

  1. Telefononi direkt hotelin për të siguruar çmime më të lira

Sigurisht, faqet e udhëtimit ju paralajmërojnë për kohën më të mirë në dispozicion për të rezervuar, megjithatë disa çmime hotelesh thjesht nuk janë në dispozicion online. Çmimet e hotelit mund të ndryshojnë po aq shpejt sa fluturimet, por ndryshe nga linjat ajrore të mëdha, udhëtarët mund të zgjedhin të telefonojnë hotelin direkt për të kursyer. Para prenotimit të qëndrimit tuaj në hotel, telefononi për të pyetur për çmimet e paketave, tarifat për anëtarët që të mund të siguroni opsionin më të volitshëm për dhomën.

burimi: realsimple

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0