Si udhëheqësit mund të përdorin AI dhe të rrisin aftësitë për të ardhmen e re të punës - Business Magazine Albania

Si udhëheqësit mund të përdorin AI dhe të rrisin aftësitë për të ardhmen e re të punës

AI

Shpërndarja e AI dhe AI ​​gjeneruese së bashku me ndërrime të tjera ekonomike dhe të biznesit po ripërcakton punën në Evropë dhe Shtetet e Bashkuara. Hulumtimet e fundit të Institutit Global McKinsey hedhin dritë mbi transformimet në të dy anët e Atlantikut dhe nxjerrin në pah një sfidë të dyfishtë: nevojën për të përshpejtuar adoptimin e teknologjisë mes shtrëngimit të tregjeve të punës dhe nevojën për të përmirësuar aftësitë, si dhe aftësitë për të rritur rritjen e produktivitetit.

Një vështrim i fundit në të ardhmen e punës zbulon se deri në vitin 2030, 30% përqind e orëve aktuale të punës mund të automatizohen për shkak të automatizimit dhe AI ​​gjeneruese. Modelimi i përditësuar zbulon se kërkesa për punëtorë në profesione të lidhura me STEM, kujdes shëndetësor dhe profesione të tjera me aftësi të larta do të rritej, ndërsa kërkesa për profesione me paga më të ulëta si punonjësit e zyrës, punonjësit e prodhimit dhe përfaqësuesit e shërbimit ndaj klientit do të binte. Përpjekjet për të arritur emetimet neto zero, një fuqi punëtore në plakje, rritja në tregtinë elektronike, investimet në infrastrukturë apo teknologji dhe rritja e përgjithshme ekonomike do të ndikojnë gjithashtu në kërkesën për punësim.

Automatizimi dhe AI ​​gjeneruese përfaqësojnë një mundësi për rritjen e produktivitetit, ndoshta një nga mundësitë më të mëdha për rritjen e produktivitetit që është parë në dekada. Produktiviteti, matja e prodhimit të një vendi, ose kompanie me të njëjtat inpute, është ngadalësuar në SHBA dhe Evropë për pothuajse një brez. Kujdesi për rritjen e produktivitetit është çelësi për përmirësimin e standardeve të jetesës. Rritja e produktivitetit në SHBA arriti në 4% pas Luftës së Dytë Botërore dhe ka qenë në intervalin 1 – 2% për 20 vitet e fundit. Dhe ndërsa rritja e produktivitetit të Bashkimit Evropian ishte në intervalin 6 – 8% për disa dekada pas Luftës së Dytë Botërore, ajo ka qenë nën 2% (dhe madje shpesh nën 1%) për 30 vitet e fundit.

Megjithatë, kapja e mundësisë së produktivitetit nga AI do të kërkojë që punëtorët të kalojnë nga profesionet në rënie në ato në rritje. Kompanitë kanë nevojë për punëtorë me më shumë aftësi si dhe aftësi të ndryshme për t’u përshtatur me punët që do të jenë në të ardhmen. Në Evropë, sipas vlerësimeve, një skenar më i shpejtë i adoptimit të teknologjisë mund të shoqërohet me rritje të produktivitetit prej afërsisht 2 deri në 3% në vit dhe të kërkojë rreth 12 milionë tranzicione në profesion, afërsisht dyfishin e ritmit të ndërrimeve profesionale para COVID. Në Shtetet e Bashkuara, me tregun e saj më dinamik të punës, tendenca do të ishte më afër normës historike.

Bizneset do të kenë nevojë për një përmirësim të madh të aftësive

Ndërsa përmirësimi i produktivitetit nga automatizimi dhe AI ​​gjeneruese është tërheqës, integrimi i suksesshëm i AI në vendin e punës do të kërkojë një përmirësim të madh të aftësive. Kërkesa për aftësi teknologjike, sociale dhe emocionale mund të rritet me stabilizimin e kërkesës për aftësi fizike dhe manuale dhe më të larta njohëse. Drejtuesit e anketuar në Evropë dhe Shtetet e Bashkuara shprehën nevojën jo vetëm për IT të avancuar dhe analitikë të të dhënave, por edhe për të menduarin kritik, kreativitet, mësimdhënie dhe trajnim, aftësi që ata raportojnë se aktualisht janë në mungesë. Për të kapërcyer këto boshllëqe, kompanitë po përqendrohen gjithnjë e më shumë në rikualifikimin e fuqisë punëtore, në vend që të mbështeten vetëm në punësimin ose nënkontraktimin. Për shembull, në industrinë e automobilave, drejtuesit parashikojnë që 36% e fuqisë punëtore të tyre do të kërkojë rikualifikim, ndërsa drejtuesit në shërbimet financiare treguan se 28% e punëtorëve të tyre do të duhet të rikualifikohen. Implikimet e këtyre ndërrimeve janë të thella, jo vetëm për bizneset, por edhe për punëtorët në grupe të ndryshme pagash. Punëtorët me paga më të ulëta, në veçanti, përballen me rrezikun e zhvendosjes së punës nëse nuk mund të kalojnë në role me paga më të larta. Kjo mund të çojë në një treg pune më të polarizuar, me pabarazi të konsiderueshme midis pagave të larta dhe atyre me paga të ulëta.

Për të zbutur këto rreziqe dhe për të përfituar nga mundësitë e paraqitura nga AI, organizatat dhe politikëbërësit duhet të nxisin një mjedis që promovon adoptimin e shpejtë të teknologjisë dhe rishpërndarjen proaktive të punonjësve. Kjo qasje e balancuar do të jetë vendimtare në shndërrimin e sfidave të epokës së AI në mundësi për të rritur produktivitetin dhe mirëqenien shoqërore.

Për kompanitë, udhëheqja përmes avancimeve të AI do të kërkojë një kuptim të fortë të potencialit të AI dhe AI ​​gjeneruese, jo vetëm në disa role të larta, por në një gamë të gjerë udhëheqësish. Ky kuptim nuk do të jetë statik. Ai do të kërkojë edukim dhe diskutim të vazhdueshëm dhe gjithashtu do të përfshijë planifikimin dhe inovacionin e biznesit. Përveç kësaj, planifikimi i ndryshimit të plotë strategjik të fuqisë punëtore në nivel kompanie do të kërkojë të kuptuarit se çfarë aftësish kanë punonjësit sot dhe cilat aftësi do të nevojiten në të ardhmen. Harta e kësaj dhe vlerësimi i boshllëqeve më të mëdha dhe si t’i plotësoni ato do të jetë thelbësore. Pastaj trajnimi për të plotësuar ato boshllëqe, ose përvetësimi i tyre nga jashtë do të mundësojë përparim.

Veprimi mbi këta elementë mund t’i ndihmojë kompanitë dhe liderët të bëjnë përparim më të shpejtë në kapjen e vlerës nga AI, ndërsa sigurojnë që punonjësit e tyre të jenë në gjendje të kapin gjithashtu disa nga përfitimet.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0