Si të tregojmë nëse një kandidat për punë është narcist - Business Magazine Albania

Si të tregojmë nëse një kandidat për punë është narcist


Ndonëse një mori karakteristikash mund të jenë negative për krijimin e një ekipi të fortë, me shumë siguri asgjë nuk mund t’ia kalojë narcizmit, për faktin e thjeshtë se të pasurit një pikëpamje egocentrike është një mënyrë mospërfillëse e nevojave të të tjerëve. Idealja do të ishte të spikatësh narcizëm, jo pasi dikush është aktualisht duke punuar për ju, por gjatë procesit të punëmarrjes përpara se të krijohet një përçarje. Për këtë qëllim, bazuar në dy eksperiencat e mia dhe tiparet kryesore të narcizmit janë pesë cilësi për të vëzhguar në një kandidat gjatë një interviste pune.

Vetëlavdërimi është ekstremisht I pasaktë

Kandidatët e fortë i shfaqin arritjet me fakte dhe I numërojnë rezultatet e tyre. Kjo është një mënyrë transparente dhe e ndershme që meritat e tyre janë të verifikueshme dhe lehtësisht të krahasueshme.

Ndërkohë, kandidatët narcistë besojnë se janë dukshëm më të kualifikuar se pjesa tjetër dhe nuk e ndjejnë nevojën për krahasime përfundimtare. Në vend që të japin fakte konkrete, ata përdorin përgjithësime, si psh: “Fushata ime ishte një ndër më efektivet që kompania ka patur ndonjëherë” ose “Kjo ishte një punë që askush nuk mund ta bënte”. Këto deklarata janë subjektive dhe bazohen në një opinion narcist të vetvetes.

Ata janë të lëkundur për planet e së ardhmes

Strategjia e një intrviste të zakonshme ka për qëllim që liderat të pyesin kandidatët se si ata mund të përballojnë situata hipotetike. Të intervistuarit e mirëfilltë janë të gatshëm të gjejnë një zgjidhje dhe të shpjëgojnë logjikën e tyre. Ata I bëjnë zgjedhjet të udhëzuara nga moralet, të cilat i detyrojnë ata të konsiderojnë nevojat dhe dëshirat e të tjerëve.

Por, narcistët duan të besojnë se ata mund të përshtaten kudo dhe janë të udhëzuar nga besimi se mund të bëjnë cdo gjë që i kënaq ata në moment edhe nëse të tjerët vuajnë. Pra, ata mund të shfaqin pasiguri në një alternativë të pohuar dhe menjëherë përqendrohen diku tjetër, psh: “Por, e di, ndoshta… duhet thjeshtë të presim dhe të shikojmë situatën”. Më pas, ju nuk ju mbetet një gjykim I qartë se ku kandidatët mbështeten ose si mund të procedojnë ata.

Ti nuk qendron në qendër të vëmendjes

Kandidatët e mirë e përqendrojnë të gjithë fokusin e tyre te ti (psh: shkëmbejnë shikime, pyesin). Ata kuptojnë se kanë vetëm një mundësi për të lënë përshtypje dhe gjithashtu është përgjegjësia e tyre të mësojnë rreth teje.

Nga ana tjetër, nëse po merresh me një narcist, kandidati supozon se ka të drejtë dhe nuk mund të refuzohet nga ajo cfarë është përballë tyre (puna). Në pikëpamjen e tyre, të tjerët janë të gatshëm për t’u shfrytëzuar derisa ata ta shohin të arsyeshme. Për rrjedhojë, ata mund të të shtyjnë lehtësisht në një qoshe për tekat e tyre të momentit (psh: vështrojnë telefonin e tyre) dhe kurdo që ata munden, mund ta drejtojnë bisedën nga vetja e tyre, në vend qe të dialogojnë.

Qëllimet e tyre janë të cuditshme

Është një shenjë shumë e mirë kur një kandidat kërkon shumë për veten e tij.  Ndërsa, narcistët nuk janë specifikë në mënyrën se si ata do t’i arrijnë qëllimet e tyre të larta. Në vend që të paraqesin një plan me hapa të qartë ku të adresojnë vështirësitë potenciale, ata mbrojnë atë çka duan ose duan të bëjnë, bazuar në besimet e tyre dhe janë të sigurt në përfundimin që duan.

Nëse i shtyn të jenë të qartë se si do të ecin përpara, ata mund të të japin një përgjigje jo përfundimtare, si psh: “Unë do të vij dhe do të jap 110 % çdo ditë”. Ata mund të paraqesin një kohëzgjatje që nga eksperienca dhe standartet e zakonshme, nuk është e arsyeshme.

Të tjerët janë shënjestra, jo mësime

Kandidatët e zgjuar mund të shprehin respektivisht gjykime negative për individë ose grupime të tjera. Ato kanë një arsyetim të balancuar për konkluzionet e tyre, shpërndajnë njohuritë e tyre dhe e shprehin atë që do të bënin për zgjidhjen e një problemi.

Narcistët nuk shqetësohen për formimin e tyre dhe të qenët të respektueshëm, sepse ata e shohin veten sipër të tjerëve. Ata ndërkohë, thjesht duan te japin përshtypjen se janë më të mirët, më të zgjuarit dhe me më shumë eksperiencë. Pra, ata janë të gatshëm të nënvlerësojnë persona të tjerë, duke gjykuar, duke tërhequr veten e tyre nga përgjegjësitë që të duken kompetentë dhe të kualifikuar.

Narcistët nuk e kanë problem të hyjnë në një intervistë me vetbesim të jashtëzakonshëm. Edhe pse ata mund të paraqesin mirë argumentat e tyre, mund të jenë të respektueshëm dhe me këmbë në tokë, gjithsesi, mund të bësh një dallim se cilët individë janë të gatshëm të jenë pjesë e një ekipi dhe atyre që shohin vetëm veten e tyre. Asnjëherë mos u mjafto me më pak se të qenët i pari.

INC

Deta Mazari

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0