Si të tërheqim Angel Investors në 2021? Këshilla nga vetë ata - Business Magazine Albania

Si të tërheqim Angel Investors në 2021? Këshilla nga vetë ata

Angel Investors

Nga HEIDI ZAK

Përkundër asaj që pandemia u ka bërë bizneseve, ekonomisë dhe shoqërisë në tërësi, nuk ka pasur ngadalësim të fluksit të marrëveshjeve për investitorët e fazës së hershme. Konsensusi i përgjithshëm në komunitetin e sipërmarrjes është se tani është një kohë e mrekullueshme për të filluar një kompani, sepse ka një bollëk problemesh që ende duhet të zgjidhen në botë.

Thënë kjo, vetëm për shkak se shumë sipërmarrës duan të fillojnë një biznes nuk do të thotë që të gjithë marrin fonde.

Pra, nëse filloni një biznes,  mendoni të filloni një biznes, ose tashmë jeni në rrugën tuaj të mirë dhe po kërkoni të ngrini raundin tuaj të ardhshëm, këtu janë disa gjëra që duhet të bëni për të krijuar entuziazëm dhe për të mbledhur me sukses fondet.

Bëni biznesin tuaj të lehtë për t’u kuptuar. Bëni këtë gjë dhe bëjeni jashtëzakonisht mirë.

Roma nuk u ndërtua për një ditë.

Një nga arsyet më të mëdha që sipërmarrësit luftojnë për të mbledhur para është sepse ata nuk mund të vendosin se cila nga idetë e tyre është “kompetenca e tyre thelbësore” dhe, si rezultat, përpiqen t’i ndërtojnë të gjitha.

Megjithatë, kjo e bën shumë të vështirë për klientët, investitorët dhe madje edhe punonjësit që të kuptojnë mirë atë që bën biznesi në të vërtetë. Cili është qëllimi? Cila është gjëja për të cilën do të njihet biznesi? Cili është problemi, cila është nevoja e paplotësuar dhe (në një fjali të vetme) cila është zgjidhja?

Nëse nuk mund të shpjegoni se çfarë problemi zgjidh biznesi juaj, si dhe pse, me një fjali ose dy, atëherë ka shumë shanse që as ju të mos jeni shumë i sigurt. Dhe nëse nuk jeni 100 për qind i sigurt se çfarë problemi po zgjidh biznesi juaj në botë, investitorët nuk do të dinë se në çfarë po investojnë.

Bëhuni fitimprurës para se të përpiqeni të grumbulloni para.

Pothuajse të gjitha investimet që kam bërë gjatë viteve të fundit kanë qenë në kompani që ishin fitimprurëse ose shumë afër fitimit.

Kjo nuk është e vërtetë për çdo angel investor (ka shumë investitorë në Silicon Valley që bëjnë bast për kompanitë duke e ditur se nuk do të jenë fitimprurëse për shumë, shumë vite). Por meqenëse unë përqendrohem kryesisht në bizneset e konsumit, unë pres që ekipi themelues të ketë bërë tashmë pak para para se të kërkojë investime shtesë. Arsyeja është se, në vitin 2021, nuk ka qenë kurrë më e lehtë për të provuar beta produkte të konsumit, për të mbledhur reagime nga klientët dhe për të filluar gjenerimin e të ardhurave në internet.

Sapo të arrihet ai moment i rëndësishëm dhe ekipi ka mbledhur disa të dhëna rreth ekonomisë së njësisë së tyre, kostove të blerjes së klientit dhe kështu me radhë, biznesi bëhet shumë më i investueshëm – sepse tani, si investitor, unë e di që paratë e mia po përdoren për të përshpejtuar diçka që tashmë po funksionon.

Tregoni se keni energji dhe përkushtim për të ndërtuar një kompani domethënëse.

Në fund të ditës, investitorët engjëj basin mbi themeluesit dhe ekipet themeluese.

Unë sigurisht që kam bërë disa investime që vinë bast më shumë mbi themeluesin sesa në biznesin. Unë i quaj këta lloj themeluesish “mashtrues”, sepse diçka për energjinë e tyre ju tregon se ata janë të gatshëm të bëjnë gjithçka që duhet për të ndërtuar një biznes. Ata mund të kenë nevojë të kalojnë disa përsëritje të ndryshme për të arritur atje, por ata janë të vendosur t’ja arrijnë qëllimit.

Disa sinjale të rëndësishme:

Themeluesit kanë energji të madhe dhe një pasion të vërtetë për atë që po ndërtojnë dhe si po i ndihmojnë konsumatorët.

Themeluesit kanë një lloj përparësie të padrejtë, të tilla si hyrja në njerëz të tjerë me ndikim, një ndjekje e madhe e mediave sociale, një kombinim unik i grupeve të aftësive, etj.

Themeluesit janë dëgjues të mirë, ata janë kureshtarë.

Në fund të ditës, biznesi juaj duhet të ketë kuptim që investitorët të futen në bord. Shumë pak engjëj do të “shfrytëzojnë një shans” për dikë, vetëm sepse ai person është i ngazëllyer për sipërmarrjen (dhe ata engjëj janë pothuajse gjithmonë anëtarë të familjes ose miq të familjes). Mënyra e vërtetë për të përcaktuar nëse biznesi juaj është i investueshëm ose jo është nëse investitori menjëherë thotë: “Më pëlqn kjo. Si mund të ndihmoj?”

Kjo është një shenjë që jeni duke ndjekur diçka dhe biznesi juaj është gati të kalojë në nivelin tjetër.

Perktheu Florent Ibraimi

Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0