Si të ndërtoni një startup të suksesshëm, sipas një investitori që investoi herët në Twitter, Lyft dhe Twitch - Business Magazine Albania

Si të ndërtoni një startup të suksesshëm, sipas një investitori që investoi herët në Twitter, Lyft dhe Twitch

startup

Edhe pse ka një shans prej 0.00006% që një startup të arrijë një vlerësim prej 1 miliard dollarësh, investitori i Silicon Valley Mike Maples Jr. ka investuar herët në më shumë se një startup që ka arritur sukses.

Gjatë karrierës së tij investuese prej gati dy dekadash, Maples zbuloi se startup-et në të cilat ai investoi në fillim dhe që tani vlejnë mbi një miliard dollarë , si Twitch , Twitter dhe Lyft , kishin një gjë të përbashkët, ato sfidonin modelet e zakonshme. Në vend që të konkurronin në një hapësirë ​​të mbushur me njerëz, startup-et e suksesshme përcaktuan të ardhmen sipas kushteve të tyre.

“Shumica e njerëzve, kur panë iPhone 4S, nuk e kuptuan se gjëja në dorë ose në xhepat e tyre mund të ndryshonte të ardhmen, por djemtë e Lyft dhe djemtë e Uber e bënë”, është shprehur Maples.

Maples shtoi: “Më duhet të thyej modelin në mënyrë që t’i shpëtoj tërheqjes gravitacionale të së tashmes, apo jo? Dhe kështu, më pëlqen të them që startup-et e mëdha duhet të detyrojnë një zgjedhje dhe jo një krahasim.”

Maples dha Airbnb si një shembull të një startupi që detyroi me sukses një zgjedhje. Sipas Maples, Airbnb i ktheu pikat e forta të status quo-së (qëndrime identike kudo që të shkoni nëpër botë) në një dobësi (a nuk do të kishit më mirë një qëndrim unik që pasqyron vendin ku ndodheni për të njëjtin çmim?).

Duke vepruar kështu, Airbnb krijoi një kategori të veçantë dukshëm të ndryshme nga ajo që ishte tashmë atje, e cila i detyroi konsumatorët të bënin një zgjedhje dhe jo një krahasim me atë që ekzistonte tashmë. Maples tha se Airbnb kishte gjithashtu një tipar tjetër të një startup-i novator: Ai krijoi një lëvizje sociale përtej parave ose biznesit. Në vend të kësaj, Airbnb u fokusua në transformimin e shoqërisë dhe jetës së njerëzve.

Shiko edhe: Metrika të rëndësishme që duhet t’i njihni para se të themeloni një startup

 

“Ajo që kam konstatuar është se startup-et e shkëlqyera shumë shpesh janë më shumë si lëvizje sociale. Në mënyrë tipike një lëvizje ka një pakicë njerëzish që ndjejnë një ndjesip ankesash me shumicën e status quo-së. Dhe kjo pakicë njerëzish dëshiron të ndryshojë të ardhmen”, theksoi Maples.

Idetë e startup-eve që sfidojnë modelet e zakonshme dhe nisin lëvizjet sociale janë polarizuese dhe shumica e njerëzve nuk do t’i pëlqejnë ato në fillim, por Maples thotë se gjithçka që nevojitet janë ata pak njerëz, pakica që mund të fillojë një lëvizje, të cilët mendojnë se ideja është “e mahnitshme “dhe nuk mund të jetoj pa të.

Në një profil të veçantë të Shkollës së Biznesit të Harvardit, Maples shpjegoi se kur bashkëthemeluesi i Twitter, Evan Williams i paraqiti atij idenë për Twitter, Williams nuk kishte udhërrëfyes apo model të të ardhurave. Arsyetimi i Williams ishte se kur ai krijoi Blogger, një milion njerëz shkruan blogje. Nëse do të kishte një platformë mikro-blogimi, ndoshta ai mund të merrte 10 milionë njerëz për të shkruar mikro-blog. Twitter, tani X, u ble për 44 miliardë dollarë në 2022 nga Elon Musk.

Çfarë e shtyn një investitor të thotë “po” në një fazë të hershme për një ide si Twitter, me pak të dhëna për të nxjerrë në lidhje me suksesin e startup-it, ose tregun që po përpiqet të krijojë? Përgjigja është vetë themeluesit. Maples deklaroi në profil se ai po kërkonte themelues teknikisht të shkëlqyer me forcë dhe këmbëngulje.

Maples vuri në dukje cilësi shtesë në podcastin Masters of Scale: aftësinë e themeluesit për të gjetur ide novatore dhe aftësinë e tyre për t’i dhënë ato ide.

“Herë pas here, produkti që përfundon fitues nuk është produkti që shihni kur jeni duke bërë një investim fillestar,” tha ai në Masters of Scale. “Kjo ishte e vërtetë për Twitter. Ishte e vërtetë për Twitch. Ishte e vërtetë për Lyft.”

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0