Si të ktheni një zyrë në një qendër frymëzimi - Business Magazine Albania

Si të ktheni një zyrë në një qendër frymëzimi

Agjencitë krijuese shpesh janë të mbushura me postera të reklamave të suksesshme. Kompanitë e marketingut dekorojnë muret e tyre me veprat e fundit të artit. Edhe firmat e softuerëve vendosin piktura moderniste në lobet e tyre dhe sallat e bordeve.

Prania e këtyre veprave të artit supozohet se bën më shumë sesa dekorimin e një hapësirë ​​pune. Duhet gjithashtu të frymëzojë. Punëtorët krijues duhet të shohin reklamat dhe fushatat e marketingut të krijuara në të kaluarën dhe të ndjehen të frymëzuar për të ndërtuar fushata po aq inovative dhe efektive. Koduesit duhet të ndjehen të motivuar për të prodhuar zgjidhje krijuese dhe veçori të reja novatore. Por a ndihen ata? Dhe nëse po, çfarë lloj arti ka të ngjarë të frymëzojë këtë krijimtari?

Një grup studiuesish në Universitetin Kombëtar Chengchi të Tajvanit dhe Universitetin Kombëtar të Shkencës dhe Teknologjisë në Tajvan zhvilluan një studim. Ajo që ata zbuluan mund t’ju ndihmojë të zgjidhni mjetet e duhura të frymëzimit për zyrën tuaj krijuese.

Skimmers:

Përgatitja: Studiuesit rekrutuan 180 studentë dhe i ndanë në pesë grupe. Një grup veproi si grup kontrolli; anëtarët e tij thjesht vështruan një foto të një produkti krijues (të tillë si një USB e ngulitur në një tapë shishe vere) për 15 sekonda. Katër grupet e tjera morën udhëzime specifike ndërsa shikonin fotot: një grup i kushtoi vëmendje estetikës së objektit; një tjetër e lidhi imazhin me përvojat e tyre të jetës; një grup i tretë mendoi për funksionet specifike të objektit dhe një grup i katërt përputhi me imazhin momente domethënëse të jetës. Studiuesit më pas testuan krijimtarinë e vullnetarëve.

Lexo: YouTube do të paguajë 100 milionë dollarë për krijuesit që bëjnë video si në TikTok

Rezultatet: Të gjitha grupet përmirësuan krijimtarinë e tyre pasi panë imazhet. Përmirësimet më të mëdha ndodhën në grupet që menduan për funksionet e artikullit në imazh dhe që e lidhën artikullin me momentet më të rëndësishme në jetën e tyre.

Mësimi: Ekspozimi ndaj krijimtarisë frymëzon më shumë krijimtari. Por kjo krijimtari rritet më së shumti kur kuptojmë se si funksionon ajo që po shohim dhe pse ka rëndësi për ne.

Zgjidhni artin e duhur dhe kuptojeni atë

Një zyrë që vendos art në mure, qofshin piktura nga artistë të njohur ose postera nga fushatat e mëparshme, shpesh mendon së pari për dekorimin. “Kjo duket bukur; ai poster doli veçanërisht mirë.” Ne i shohim por nuk mendojmë për to.

Por frymëzimi krijues vjen nga mendimet që ndjekin ndërveprimin tonë me punën krijuese.

Studiuesit sugjeruan se leximi i përshkrimeve të shkurtra për mënyrën se si funksionon një produkt krijues dhe se si ai lidhet me momente të rëndësishme të jetës do të përmirësonte kreativitetin. “Me fjalë të tjera”, thonë ata, “shtimi i narrativave në lidhje me produktin kontribuon në shoqërimet dhe aktivizimin e kujtesës dhe emocioneve të punës, gjë që ndihmon në gjenerimin e ideve krijuese”

Lexo: Fitimet për minutë të gjigandëve të teknologjisë si Amazon dhe Apple. Shifra marramendëse!

Pra, kur zgjedhni artin që do të zbukurojë zyrën tuaj, mos zgjidhni vetëm dekore që duken bukur. Zgjidhni artikuj që janë kuptimplotë dhe që janë të ndërtuara në teknika specifike krijuese.

Sigurohuni që të gjithë ata që e shohin këtë art të kuptojnë se si funksionon dhe çfarë do të thotë për ta. Ju madje mund të shtoni një etiketë, si në një muze, që shpjegon se si artikulli krijon efektet e tij dhe që fton shikuesit të lidhin veprën me momente të rëndësishme në jetën e tyre.

Është ai kombinim i teknikës dhe emocionit që do të prodhojë frymëzim krijues.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0