Ja pse lidershipi autentik është çelësi për të ndërtuar një vend pune që lulëzuaon.
NGA ADI VAXMAN
Si udhëheqës, është përgjegjësia jonë të krijojmë mjedise që nxisin produktivitetin, inovacionin dhe rritjen. Po sikur të bënim një hap më tej dhe t’i jepnim përparësi përmbushjes personale gjithashtu? Një kulturë në vendin e punës që promovon hapjen dhe transparencën inkurajon kënaqësinë e punonjësve, e cila nga ana tjetër nxit përsosmërinë dhe efikasitetin. Si e tillë, ndjekja e kësaj qasjeje mund të na çojë shumë më larg se mendësia tradicionale.
Si një grua në një industri të dominuar nga meshkujt, unë u përballa me sfida të rëndësishme në fillim të karrierës sime, me njerëzit që shpesh i konsideronin mendimet, veprimet dhe vendimet e mia si emocionale ose irracionale. Mësova se për t’u marrë seriozisht, duhej të maskoja vetveten time autentike. Kështu, kalova vite duke e mësuar veten të fsheh ndjenjat, personalitetin dhe pasionet e mia, pasi më bënë të besoja se kjo ishte mënyra e vetme për të ecur përpara. Vërtetë, funksionoi, por ndërsa fitova më shumë përvojë dhe u ngjita lart, kuptova se kjo kulturë ishte me shumë të meta, pavarësisht se sa (për fat të keq) është e zakonshme.
Çelësi për të ndërtuar një vend pune të lulëzuar
Me përvojë, kuptova se çelësi për të ndërtuar një vend pune që rritet është autenticiteti: një qasje e rrënjosur në besim, duke i lejuar individët të ndërtojnë marrëdhënie të bazuara në çiltërsi, ndershmëri dhe të qenit vetvetja e tyre e vërtetë, ndërkohë që mundëson në mënyrë aktive integrimin e punës dhe jetës.
Integrimi i punës dhe jetës bazohet në idenë se puna dhe jeta nuk janë të ndara, por përkundrazi, se përgjegjësitë profesionale, jeta familjare, hobi dhe zhvillimi personal mund të ndërthuren në një mënyrë që mbështet dhe përmirëson mirëqenien tonë të përgjithshme. Ajo sugjeron një qasje holistike për menaxhimin e punës dhe jetës, ku kufijtë midis të dyjave janë të paqarta, dhe fokusi është në krijimin e përmbushjes dhe ekuilibrit në përgjithësi.
Kjo qasje i jep përparësi mirëqenies së individëve, duke i frymëzuar ata të përqafojnë veten e tyre të vërtetë dhe duke krijuar një energji pozitive që nxit bashkëpunimin, inovacionin, kreativitetin dhe produktivitetin. Aq më tepër, ai inkurajon besnikërinë dhe përkushtimin midis punonjësve, gjë që sjell përfitime për ne, kompanitë tona dhe punonjësit tanë në planin afatgjatë.
Përfundimi është i thjeshtë: Punonjësit që duan të shkojnë në punë, zgjohen duke u ndjerë të emocionuar për ditën e tyre dhe në fund, si rezultat, nxisin suksesin për biznesin.
Me këto ide në mendje, unë përdora parimet e lidershipit autentik dhe integrimin e punës-jetës për të krijuar një kulturë që lejon punonjësit të jenë autentikë pa frikë nga gjykimi. Unë jam krenare të them se ekipi im ka lulëzuar sipas kësaj qasjeje, me angazhim të shtuar të provuar, kënaqësi në punë dhe produktivitet.
E gjithë kjo tingëllon e mrekullueshme në teori, por si funksionon në të vërtetë?
Si të krijohet kjo lloj kulture?!
Për të sjellë në jetë këtë qasje, duhet të filloni nga vetja. Udhëheqja autentike bazohet në aftësinë e një lideri për të qenë i sinqertë, transparent dhe real me punonjësit e tij, ndërkohë që inkurajon reciprocimin e këtyre parimeve. Më poshtë janë disa këshilla se si mund ta bëni këtë, me qëllimin për të nxitur një kulturë në vendin e punës të ngjashme me atë që unë kam krijuar:
Drejtoni me shembull: Modeloni origjinalitetin duke qenë i cenueshëm dhe duke ndarë përvojat/emocionet tuaja me ekipin tuaj. Duke udhëhequr me ndershmëri dhe duke promovuar transparencën, ju mund të krijoni një mjedis ku anëtarët e ekipit ndihen rehat dhe janë të fuqizuar të ndajnë perspektivat e tyre.
Krijoni një hapësirë të sigurt: Inkurajoni një kulturë ku kritika shihet si një mundësi për rritje duke kërkuar në mënyrë aktive reagime. Nxitni komunikimin e hapur dhe inkurajoni ekipin tuaj që të jetë transparent dhe i sinqertë me njëri-tjetrin, duke përfshirë dhe ju. Autenticiteti vlen në të dyja drejtimet, që do të thotë se ndonjëherë do të merrni reagime që nuk dëshironi t’i dëgjoni; kur kjo të ndodhë, lëreni mënjanë egon dhe lëreni “unë jam shefi, ata nuk mund të më flasin kështu!!” mentaliteti pasi nuk do t’ju shërbejë dhe vetëm do ta pengojë ekipin tuaj të jetë transparent me ju.
Lexo: Volkswagen tregon se në 2025-ën do të prodhohet modeli i fundit i motorit me djegie të brendshme
Ofroni mundësi rritjeje: Investoni në rritjen dhe zhvillimin e punonjësve për të treguar se e vlerësoni ekipin tuaj. Ofroni mundësi trajnimi, mentorimi dhe rritjeje në karrierë ose një grup burimesh mësimore (d.m.th., platforma mësimore në internet). Mos e kurseni kohën e shpenzuar për të mësuar dhe për t’u zhvilluar, pasi ky investim do të shpërblehet në përmirësimin e mbajtjes dhe kënaqësisë së punonjësve, duke krijuar një kulturë që vlerëson të mësuarit dhe inovacionin, duke nxitur suksesin për kompaninë në tërësi.
Nxitni një integrim të shëndetshëm punë-jetë: Ofroni fleksibilitet, opsione të punës në distancë dhe pushim të paguar për të shmangur ngarkesën. Pranoni, prisni dhe akomodoni realitetet e jetës personale pasi ato janë të pashmangshme. Mos i bëni punonjësit të humbasin kohë duke shpjeguar angazhimet personale ose duke kërkuar falje për faktorë të jashtëm gjatë takimeve virtuale, përkundrazi lejojini ata t’i adresojnë ato dhe të kthehen në punë me fokus të rinovuar. Jeta do të vazhdojë, me ose pa stres, kështu që zgjidhni “pa” duke normalizuar integrimin e punës dhe jetës në vend që të inkurajoni shqetësimin ose frikën e gjykimit kur jeta personale mbivendoset me punën.
Ndërtoni marrëdhënie autentike: Nëse kjo nuk ju vjen natyrshëm, investoni në mënyrë aktive në marrëdhëniet tuaja me anëtarët e ekipit tuaj duke u angazhuar në biseda që forcojnë interesin tuaj për jetën dhe mirëqenien e tyre për të zhvilluar besimin, respektin dhe ndjeshmërinë. Kuptoni se ekipi juaj është pasuria juaj më e madhe dhe krijoni një kulturë ku ata mund të ndjehen të kujdesshëm. Brenda ekipit tim, kjo qasje rezultoi në krijimin e miqësive të shkëlqyera, duke rritur angazhimin dhe bashkëpunimin.
Ndërsa kjo qasje mund të sjellë rezultate të pabesueshme për bizneset, ajo nuk vjen pa implikime, të tilla si sfida e mundshme për të lënë mënjanë ndjenjat tuaja personale për të mbetur profesionistë dhe objektivë; kjo mund të jetë veçanërisht e ndërlikuar kur përballeni me marrjen e vendimeve të vështira që përfshijnë ekipin tuaj.
Për të shmangur të qenit i verbër, është thelbësore të parashikoni ndikimin e mundshëm të paragjykimeve personale, të përgatiteni për to dhe të ndërmerrni hapa për të zvogëluar ndikimin e tyre. Udhëheqësit e vërtetë autentikë marrin vendime bazuar në analiza objektive, duke njohur dhe duke mbetur të vetëdijshëm për pikat e forta, dobësitë, vlerat dhe besimet e tyre. Ata i përdorin këto njohuri për të udhëhequr vendimmarrjen në vend që ta turbullojnë atë, duke i lejuar ata të marrin vendime më të menduara dhe më efektive.
Duke shfrytëzuar përfitimet dhe implikimet e qasjes autentike të lidershipit, ju mund të promovoni një mjedis ku si individët ashtu edhe kompanitë mund të lulëzojnë në ndërtimin e një vendi pune pozitiv, mbështetës dhe përmbushës. Në fund të fundit, ne kalojmë një pjesë të konsiderueshme të jetës sonë në punë, kështu që pse të mos e kalojmë atë të lumtur?
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.