Si të jemi krijues para klientit - Business Magazine Albania

Si të jemi krijues para klientit

Shpeshherë, kur fillojmë një biznes, ne e analizojmë konkurrencën tonë në mënyrë të tepruar dhe na del nga mendja se një pjesë e madhe e forcës sonë janë klientët tanë. Klientët janë një nga shtyllat themelore për të qenë në gjendje të keni një kompani të suksesshme dhe ekziston një larmi e madhe e taktikave për t’i arritur ata. Të paktën njëra prej tyre është përmes marketingut.

Philip Kotler pohon se marketingu nuk është arti i shitjes së asaj që prodhohet, por i të diturit se çfarë duhet të prodhohet. Përveç kësaj, ai shton se është arti i të kuptuarit dhe përcaktimit të asaj që dëshiron konsumatori dhe i krijimit të rezultateve që sjellin kënaqësinë e klientit, dobinë e prodhuesve dhe fitimet e aksionerëve.

Lexo: Verërat shqiptare të “paralizuara” nga pandemia

Pavarsisht faktit që marketingu është një burim i përdorur gjerësisht nga kompanitë për të tërhequr klientë të interesuar për produktet e tyre, duhet të theksohet se si sipërmarrës duhet të kërkoni faktorin diferencues, atë që ju dallon nga markat e tjera dhe mbi të gjitha nga konkurrenca.

Kreativiteti bën ndryshimin

Çfarë reklame mbani mend për momentin? Me shumë mundësi nuk do të ketë shumë dhe mes tyre, për arsye të kuptueshme, do të jenë ato të konkurrentëve kryesorë. Nuk ka një arsye të vetme pse reklamat kalojnë kaq pa u vërejtur, por ndër shumë arsye është mungesa e kreativitetit.

Marrja si referencë e asaj që bëjnë të tjerët është bërë një praktikë e zakonshme në botën e marketingut, është padyshim një politikë e mirë për të shmangur rrezikun, por edhe për të arritur pak diferencim në lidhje me konkurrentët tuaj.

Meqënëse inovacioni dhe kreativiteti janë bërë shtyllat e konkurrencës në vendet e industrializuara, të paktën po këto duhet të jenë motori i marketingut të ri të kompanisë suaj.

Këshillë: Merrni pjesë në fushatat inovative që synojnë forcimin e lidhjes emocionale me audiencën tuaj të synuar dhe angazhimin e organizatës suaj ndaj klientëve të saj.

Modeli tradicional i reklamës përsëritëse dhe funksionale rreth produktit po ndryshon drejt një reklame që thekson krijimtarinë dhe emocionet. Një reklamë e aftë të riinvestojë vetveten, duke zgjuar kureshtjen dhe interesin e një publiku të ngopur me reklama klasike.

Lexo: Refugjati i pastrehë nga Shqipëria që krijoi biznesin e tij me 600 € dhe sot është një milioner

Fokusi është gjithmonë konsumatori

Marketingu nuk është vetëm fushata reklamuese. Në këtë rast, ju gjithashtu mund të përdorni ide të shkëlqyera për t’u kushtuar vëmendje klientëve tuaj, kur ata tashmë janë të tërhequr nga produkti juaj. Në këtë rast, teknologjia është një mundësi e mirë, sepse mund të kthehet në një mjet për të përmirësuar shërbimin.

Në vazhdim të kësaj, nuk duhet të harrojmë se mungesa e interesit dhe vëmendjes është midis 3 dhe 5 herë më e rëndësishme në humbjen e klientëve sesa karakteristikat e vetë produktit.

Këshillë: Detajet e vogla vlejnë shumë. Kështu, një përgjigje e thjeshtë me email për të falënderuar një klient për pjesëmarrjen në një fushatë mund të bëjë ndryshimin. Duket e thjeshtë por nuk ndodh shpesh.

Një studim i Pew Trust raportoi se 94% e të anketuarve, pra pothuajse të gjithë, përshkruajnë si shumë zhgënjyese përvojën e telefonimit të një biznesi dhe dëgjimin e një regjistrimi në vend të takimit të dikujt.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0