Si të fokusoheni tek gjërat tuaja në periudhë pandemie

Si të fokusoheni tek gjërat tuaja në periudhë pandemie


Kanë kaluar disa javë që jemi futur në realitetin e ri të qëndrimit në shtëpi, punës në distancë dhe lajmeve të vazhdueshme mbi COVID – 19. Duket sikur tashmë jemi mësuar ta pranojmë këtë. Për shumë nga ne, një nga gjërat më të vështira në këto momente është përqendrimi. Pra, gjetja e fokusit për të qenë produktiv.  Praktika e menaxhimit të vëmendjes është më e rëndësishme se kurrë më parë për të qenë të qetë dhe produktivë.

Praktikimi i menaxhimit të vëmendjes lidhet me mbajtjen e kontrollit të saj, qoftë nga shpërqendrime të jashtme, apo  nga mendime të brendshme, mendime të tepërta ose ankthi. Sa më të vetëdijshëm të bëheni për arsyet e shpërqendrimit, aq më e lehtë do të jetë t’i menaxhoni ato.

Lexoni: Shpenzimet “marramendëse” për sigurinë e Zuckerberg. Facebook harxhon 23 milionë dollarë

Ja se si  menaxhimi i vëmendjes mund të ndihmojë me arsyet kryesorë që ju shpërqendrojnë: fëmijët, punët dhe mendimet tuaja.

Fëmijët tuaj

Nëse keni fëmijë në shtëpi, mund të vendosni një fletë te dera, të shkruani se jeni i zënë dhe se nuk duhet t’ju ndërpresin, përveç rasteve të urgjencës. Kjo teknikë funksionon  për një periudhë kohe nga 10 deri në 60 minuta. Nëse duhet të kujdeseni për fëmijë të vegjël apo për persona që kërkojnë vëzhgim të vazhdueshëm, atëherë bëni një listë detyrash duke renditur ato që kërkojnë vëmendjen më të ulët me ato që kërkojnë përqendrimin tuaj maksimal.

Nëse keni një tjetër të rritur në shtëpi, atëherë punoni me “turne”, ku njëri të jetë përgjegjës për fëmijët ndërsa tjetri të punojë. Më pas, shkëmbeni rolet. Nëse jeni vetëm në një shtëpi me njerëz që kanë nevojë për kujdesin tuaj të vazhdueshëm, atëherë tregoni për veten të njëjtën dhembshuri që do t’i tregonit dikujt tjetër në të njëjtën situatë.

Lexoni: Pse Covid-19 po vë në rrezik shpëtimin e Notre Dame ?

Njohja e kufizimeve dhe përshtatja do të jetë një nga gjërat më të dobishme për ta përballuar këtë periudhë.

Puna juaj

Nëse jeni duke punuar, por vazhdimisht mendoni gjëra të tjera si: “Duhet të ndej rrobat”, “Duhet të bëj pazarin”, “Duhet të sistemoj dollapin”, atëherë kthejini këto në avantazhin tuaj. Shënojini në një listë të gjitha. Pastaj, caktoni një orar pushimi nga puna dhe në ato momente filloni  bëjini këto gjëra, duke i konsideruar si çlodhje.

Mendimet tuaja të vazhdueshme

Praktikimi i menaxhimit të vëmendjes do t’ju ndihmojë të kuptoni kur mendimet tuaja fillojnë t’iu shkaktojnë ankth. Një pandemi globale na bën të priremi drejt mendimeve dëshpëruese. Çfarë do të thotë kjo për punën,familjen dhe ekonominë? E vërteta është se ne asnjëherë nuk mund ta dimë me saktësi çfarë do të ndodhë në të ardhmen, por lejimi i mendimeve tona negative, nuk është aspak i dobishëm.

Nëse keni menduar ndonjëherë të shkruani një ditar mirënjohjeje, tani do të ishte koha e duhur. Nuk është e nevojshme të shkruani gjëra të ndërlikuara. Çdo ditë shkruani tri gjëra poyitive të asaj dite.  Kjo do të ndikojë në humorin tuaj poyitivisht.

Duke bërë një shëtitje në mes të ditës së punës, duke u rilidhur me një mik të vjetër, duke vlerësuar një aspekt të veçantë të mirëqenies tuaj fizike – thirrja e vëmendjes ndaj gjërave të mira do të ndryshojë këndvështrimin tuaj. Edhe më mirë, ne duhet të shfrytëzojmë këtë mundësi për t’u shprehur më shpesh mirënjohje të tjerëve.

 

Harvard Business Review

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0