Si të bindni punëdhënësit me përgjigjen tuaj për "Pse jeni të interesuar për këtë pozicion?" - Business Magazine Albania

Si të bindni punëdhënësit me përgjigjen tuaj për “Pse jeni të interesuar për këtë pozicion?”

Pozicion

Ju mund të jeni përgatitur me javë të tëra dhe keni kuptuar se si t’u përgjigjeni të gjitha pyetjeve të vështira të intervistës që e dini se ka të ngjarë t’ju kërkohet për punën tuaj. Por, për disa arsye, nuk mund ta kapërceni kurrë këtë pyetje: “Pse jeni të interesuar për këtë punë/pozitë/rol?”

Në teori, është një pyetje qesharake e lehtë për t’u përgjigjur, sepse pse menaxheri i punësimit do t’ju bëjë këtë pyetje kur jeni qartësisht i motivuar për punën? Me siguri, nuk do të aplikonit nëse nuk ishte diçka për të cilën të interesonte, apo jo? Përgjigja për “Pse jeni të interesuar për këtë rol?” mund të duket mjaft e qartë, por e keni gabim.

Aplikimi për një punë, sepse jeni në të kryesisht për rrogën, sepse është punë nga shtëpia, ose aplikimi për shkak se ju pëlqen ideja e prestigjit që lidhet me vetë rolin ose punëdhënësin, nuk janë motivime të mjaftueshme për të siguruar përkushtim me gjithë zemër. në punën tuaj dhe këto sigurisht nuk do të kalojnë si arsye mjaft të mira që menaxheri i punësimit t’ju marrë seriozisht dhe t’ju punësojë.

Ju duhet t’i siguroni ekipit të blerjes së talenteve dhe menaxherit të punësimit diçka më të prekshme dhe kuptimplote për t’i bindur ata se jeni të përkushtuar ndaj punës si një karrierë, një gur themeli dhe jo vetëm diçka për të fituar para dhe për të mbijetuar. Përndryshe, çdo punëdhënës i mençur e di se pa motivimin e duhur, një punonjës do të humbasë shpejt interesin, ose do të tregohet jo i besueshëm dhe i hutuar kur është në punë.

Pse Menaxheri i Punësimit pyet “Pse jeni i interesuar për këtë rol?”

Punëdhënësit mund të kërkojnë të njëjtën gjë në mënyra të ndryshme. Për shembull, ata mund ta riformulojnë këtë pyetje si: “Çfarë ju shtyu të aplikoni për këtë pozicion?” ,ose “Çfarë ju intereson më shumë për këtë rol?”

Të gjitha këto janë në thelb të njëjta dhe punëdhënësit e kërkojnë këtë për të vlerësuar disa njohuri kryesore rreth jush, duke përfshirë:

  • Motivimi, pasioni dhe entuziazmi juaj për rolin
  • A do të përputheshin pritshmëritë tuaja me realitetin e pozicionit dhe ku po shkon kompania?
  • A përputhen në mënyrë të përkryer aftësitë dhe përvoja juaj me rolin?
  • A janë synimet tuaja personale dhe të karrierës në përputhje me punën? A keni edhe ndonjë objektiv karriere, për këtë çështje?
  • A jeni i përkushtuar për të shtuar vale në organizatë?
  • A e kuptoni rolin për të cilin keni aplikuar dhe çfarë përfshin ai? A e keni lexuar mirë shpalljen e punës?

Si të përgjigjeni “Pse jeni të interesuar në këtë pozicion?” Në mënyrë efektive

Për të përmbushur në mënyrë efektive secilën nga pikat e mësipërme, këtu janë disa hapa që duhet të keni parasysh që do t’ju ndihmojnë të formuloni një përgjigje bindëse për intervistën tuaj të punës:

1. Hulumtoni Rolin

Ky është hapi më i dukshëm që duhet të ndërmerrni, por duhet të mbani mend se ky hulumtim shtrihet përtej vetë rolit (pasi titulli i punës mund të ndryshojë në kuptimin në varësi të kompanisë për të cilën punoni). Ju duhet të hulumtoni kompaninë dhe projektin, departamentin, ekipin ose programin specifik që roli juaj është duke u rekrutuar për të plotësuar. Kjo ju mundëson të keni një kuptim të plotë të pozicionit dhe të kuptoni nëse është ajo që prisnit fillimisht.

2. Theksoni aspektet unike të rolit

Hapi tjetër është të nënvizoni aspektet unike të rolit që ju tërheqin më shumë. Kjo tregon se ju keni ndërmarrë kujdesin e duhur për të hulumtuar punën dhe u tregon atyre se jeni të etur dhe të përkushtuar ndaj rolit. Për shembull, nëse do të punësoheshit për të punuar si menaxher programi, mund të flisni për programin specifik që e dini se do të menaxhoni dhe sa i emocionuar jeni për programin dhe objektivat e tij, veçanërisht nëse është diçka që rezonon me ju personalisht.

Ju gjithashtu duhet t’i referoheni mënyrës se si jeni pozicionuar mirë për të kontribuar në kompani brenda këtij roli, bazuar në sfondin tuaj unik dhe arritjet në karrierë.

3. Përafroni përgjigjen me qëllimet tuaja dhe të kompanisë

Së fundi, duhet të siguroheni që përgjigja juaj t’i referohet fort se si ky pozicion i veçantë është pjesë e planit tuaj të karrierës dhe do t’ju ndihmojë të arrini qëllimet tuaja afatgjata të karrierës. Kjo është veçanërisht e nevojshme, pasi punëdhënësit ka të ngjarë të jenë jashtëzakonisht kureshtarë se pse po ndryshoni plotësisht rolet dhe po aplikoni për një punë që nuk ka lidhje me asgjë që keni bërë më parë.

Ju gjithashtu duhet të merrni parasysh vizionin dhe deklaratën e misionit të kompanisë dhe të siguroheni që përgjigja juaj e përgjithshme përcjell vlerën që synoni t’i jepni organizatës së tyre për t’i ndihmuar ata të arrijnë qëllimet e tyre të biznesit.

forbes.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos u përpiq të jesh lider. Përpiqu të jesh i vlefshëm.”
— Albert Einstein
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0