Dyqanet me pakicë të Apple janë ndër dyqanet më të njohura dhe fitimprurëse. Ata janë pothuajse gjithmonë të mbushur me njerëz, që shohin produktet e kompanisë, mësojnë se si t’i përdorin ato ose të ndihmojnë për zgjidhjen e problemeve. Tani, të gjitha janë bosh.
Apple ka mbyllur dyqanet e saj në të gjithë botën, me përjashtim të atyre që kanë filluar rihapjen në Kinë. Kompania thotë, se ka marrë mësime nga përvoja e saj në Kinë dhe i ka aplikuar ato në vendet e saj në të gjithë botën.
Lexo: Nis përdorimi i ilaçit kundër Covid-19 në Itali pas rezultateve pozitive
Apple thotë se ato mësime përfshijnë të kuptuarit “mënyra më efektive për të minimizuar rrezikun e transmetimit të virusit është zvogëlimi i densitetit dhe maksimizimi i distancës sociale. Ndërsa normat e infeksioneve të reja vazhdojnë të rriten në vende të tjera, ne jemi duke ndërmarrë hapa shtesë për të mbrojtur anëtarët e ekipit tonë dhe klientët”.
Përveç Apple, shitësit me pakicë si Walmart, Kroger dhe Publix kanë ndryshuar orët e tyre të operimit gjithashtu. Walmart, për shembull, tha se vendndodhjet e saj 24-orëshe do të jenë të hapura nga 6 e mëngjesit në 11 të mbrëmjes. “Kjo do të ndihmojë që bashkëpunëtorët të jenë në gjendje të rezervojnë produktet që klientët tanë po kërkojnë dhe të kryejnë pastrim dhe sanitizim”, tha kompania në një deklaratë.
Synimi nuk ka ndryshuar orët e punës, por ka shtuar orët e punonjësve, për të lejuar klientët të blejnë, pa pasur nevojë të kalojnë kohë në dyqane. Një deklaratë nga CEO e kompanisë, Brian Cantrell, thotë:
“Mbi procedurat tona ditore të pastrimit, ne po njohim si orë pune orët e pastrimit. Po harxhohet më shumë kohë për pastrimin e dyqaneve tona, duke përfshirë pastrimin e sipërfaqeve, si raftet të paktën çdo 30 minuta”.
Dyqanet ushqimore kanë ndaluar lejimin e marrjes së mostrave të ushqimeve në dyqan, dhe zinxhiri ushqimor rajonal Meijer ka ndaluar shërbimin në departamentet e tyre të mishit dhe ushqimeve gjysëm të gatshme.
Vendet me pakicë janë detyruar të ndryshojnë mënyrën e funksionimit në mes të dy rrethanave konkurruese. E para është fakti që konsumatorët po kërkojnë papritur produkte me kërkesë të lartë si letra higjienike, produkte sanitizimi, ilaçe pa recetë dhe ushqim që nuk mund të prishet.
Lexo: COVID-19, Identifikohen 9 persona të tjerë, shkon në 51 numri i të infektuarve
E dyta është lëvizja drejt distancës sociale, ku njerëzit inkurajohen të mos mblidhen në grup, por përkundrazi, të mbajnë një distancë prej gjashtë hapash. Dyqanet ushqimore, veçanërisht, përballen me një sfidë pasi përpiqen të plotësojnë nevojat, ndërsa mbrojnë shëndetin si të punonjësve, ashtu edhe klientëve të tyre.
Realiteti është se çdo biznes duhet të marrë në konsideratë si të balancojë dy nevoja: ato të klientëve të tyre dhe ato të punonjësve të tyre. Në disa raste, si Apple, kjo mund të nënkuptojë mbylljen e vendeve të shitjes me pakicë. Në të tjerët, si dyqanet ushqimore, kjo nuk është praktike pa shkaktuar edhe më shumë përçarje në jetën e përditshme të miliona amerikanëve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.